Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sleutel bij laten maken, waar?

vragen over de T4
Plaats reactie
cgiard
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2018, 07:45

Sleutel bij laten maken, waar?

Bericht door cgiard »

Wij zijn een van de sleutels kwijtgeraakt en willen een nieuwe laten maken. Het gaat om een t4 uit 2000.
freek
Berichten: 683
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:14

Re: Sleutel bij laten maken, waar?

Bericht door freek »

Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb goede ervaringen met de sleutelservice Stef Streur in winkelcentrum Helftheuvel in Den Bosch.
Eerst had ik een extra sleutel besteld bij de dealer. Dat kost > 200,- en de sleutel die binnen kwam paste niet. De sloten in onze T4 zijn namelijk vervangen na een inbraak en die nieuwe sleutels worden niet geregistreerd bij VW.
Stef maakt een kopie van de baard van de sleutel die je nog hebt en werkt samen met een garage in Gameren die de sleutel inleert. Hiervoor moesten voor onze T4 een de klokken worden verwijderd omdat een kastje in het dashboard moet worden uitgebouwd en op een laptop worden aangesloten.
Dat is nog best wel een klusje. AL met al heb je voor 100,- een ingeleerde klapsleutel.
T4 tdi AXL syncro camper 2003, >640.000km
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986
RonBroere
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 okt 2017, 20:24

Re: Sleutel bij laten maken, waar?

Bericht door RonBroere »

Veel shoefix zaken doen dat tegenwoordig. Die in Heerhugowaard ben ik zelf geweest voor t5 sleutel met transponder en bijprogrammeren. Bel even van tevoren met ze of ze tijd hebben voor een hele nieuwe sleutel maken.
Alvin
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2018, 10:48

Re: Sleutel bij laten maken, waar?

Bericht door Alvin »

Check hier:
https://www.autosleutels.info/automerke ... ehuizingen
Betaalbaar, je kunt ook kiezen tussen OEM of Aftermarket :T44EVER
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 494
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: Sleutel bij laten maken, waar?

Bericht door arjanzevenaar »

Net op camperjam een sleutel bij laten maken. Klaar terwijl je wacht. 40 euro. Klapsleutel was dacht ik 70 pond. Ook klaar terwijl je wacht. Duurde hooguit 10 min.
Plaats reactie