Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Start problemen

vragen over de T4
Plaats reactie
Fredjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2007, 21:36

Start problemen

Bericht door Fredjan »

Hoi hoe dat komt dat al +/- 3 maande mijn t4 moeilijk start nu helemaal met die kou heb al 2 weken een nieuwe accu er in ,het duurt wel zekker 3 minnuten voor dat die het doet is dat soms de gloeispiral hoop het niet zoja wat kost dat ongeveer.
Fred v d Drift
aernout

Bericht door aernout »

als ie slecht aanslaat, daarna veel te laag in toeren loopt en een walm uit de pijp geeft .... goede kans dat het de gloeibougies zijn ...
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: Start problemen

Bericht door frank884 »

Fredjan schreef:Hoi hoe dat komt dat al +/- 3 maande mijn t4 moeilijk start nu helemaal met die kou heb al 2 weken een nieuwe accu er in ,het duurt wel zekker 3 minnuten voor dat die het doet is dat soms de gloeispiral hoop het niet zoja wat kost dat ongeveer.
Fred v d Drift
Beste Fred,

Het zullen waarschijnlijk wel de gloeispiralen zijn, maar kijk eerst de zekering na: zie tips en trucs.
4 gloeibougie's bij de 1.9 td die ik vroeger had kosten op 19-02-2005
52 euro het vervangen zelf gedaan.. het is niet moeilijk, maar er is ontzettend
slecht bij te komen, zorg voor goed gereedschap!!!.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5269
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

wanneer je de brandstof leiding losneemt en verwijdert dan scheelt dit al aardig in bewegings ruimte, alleen die ene achter de brandstofpomp :huilen is een :muur ding. Maar idd, eerts de hoofdzekering van de spiralen even checken, scheelt een hoop werk. :happy

Rene
Plaats reactie