Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

6 personen in DC? (2 volwassenen, 1 van 4jr., 1 van 2, en straks 2 van 0)

vragen over de T4
Sjoerds

Re: 6 personen in DC? (2 volwassenen, 1 van 4jr., 1 van 2, en straks 2 van 0)

Bericht door Sjoerds » di apr 30, 2019 10:45

Ik heb nog een supercomfortabele Scheel of ASS stoel (zou merk even moet checken in garage) liggen met draaiplateau. Ik kan hem niet kwijt omdat ik wél voor bijrijdersbankje heb gekozen. Komt niet uit een Transporter maar kan makkelijk pas gemaakt worden. Wil er 125 euro voor hebben. Als je interesse hebt moet je me maar even mailen op sjoerdschippers @ hotmail punt com dan stuur ik je foto's vanavond.

T4-Rider
Contacteer:

Bericht door T4-Rider » di apr 30, 2019 11:06

Sjoerds schreef:
di apr 30, 2019 10:45
Ik heb nog een supercomfortabele Scheel of ASS stoel (zou merk even moet checken in garage) liggen met draaiplateau. Ik kan hem niet kwijt omdat ik wél voor bijrijdersbankje heb gekozen. Komt niet uit een Transporter maar kan makkelijk pas gemaakt worden. Wil er 125 euro voor hebben. Als je interesse hebt moet je me maar even mailen op sjoerdschippers @ hotmail punt com dan stuur ik je foto's vanavond.
Dankje, Sjoerd, ik heb je gemaild.
Ervaringen van anderen blijven welkom. Met name naar klapstoelen versus draaistoelen.
Blije eigenaar van een voor mijn gevoel belachelijk luxe en spiksplinternieuwe verlengde DC T4 (2002) met 75kW 2.5TDI motor.

bobv

Bericht door bobv » di apr 30, 2019 11:14

Ik had in mijn T4 Saab 9.3 cabrio stoelen. Deze waren klapbaar. De rails van deze stoelen zijn iets breder dan van de T4. Had ik opgelost door de console dmv metalen strips te verbreden.
Groeten
Bob

Plaats reactie