Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Contact uit ruitenwisser aan ?

vragen over de T4
Plaats reactie
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Contact uit ruitenwisser aan ?

Bericht door Bikevouwer »

Hallo allemaal,
Is er iemand bereid met me mee te denken ?
Kom vandaag thuis met de T4 zet hem onder de carport, doe de bus uit met de sleutel dus uit het contacthaal de sleutel eruit, en tot mijn verbazing gaan mijn ruitenwissers die op de interval stand staan gewoon heen en weer.
Zet de ruitenwissers uit met de handel op het stuur, sluit de bus af.
zat me niet lekker dus ik de bus weer open en nu kan ik zonder dat ik contact maak gewoon de ruitenwissers aanzetten, en ook weer uit. en weer aan enz.
Wat zou dit nu kunnen zijn ?
groet Jeroen


UpDATE

Heb de accupool een tijdje los gelaten en na aansluiten is het niet meer mogelijk om de ruitenwissers te laten bewegen zonder sleutel.
Vaag dit, echt heel vaag !
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Contact uit ruitenwisser aan ?

Bericht door Multivan Generation »

Klinkt mij als dat je contactblokje niet goed het elektrische systeem ontkoppeld heeft.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Re: Contact uit ruitenwisser aan ?

Bericht door Bikevouwer »

Multivan Generation schreef: 15 aug 2019, 16:03 Klinkt mij als dat je contactblokje niet goed het elektrische systeem ontkoppeld heeft.
Zou kunnen, is voor het eerst dat ik zoiets meemaak, bus moet het nog ff volhouden eind dit jaar begin volgend jaar wil ik wat anders, de noodzaak voor een bus verdwijnt dan dus wil weer een personenwagen gaan rijden.
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
Plaats reactie