Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door Multivan Generation »

Als een beëdigd ambtenaar ambtenaar dit vindt, dan is het zo..
Heb ook met zo iets te maken gehad..

Even terugkomende op de initiële vraag: In mijn ogen is het niet mogelijk om je bus lager als 2 meter 40 te krijgen alsmede aan je andere "eis" van een lage prijs te kunnen voldoen.
Of je haalt het hoogdak er af en zet er een klapdak op.
Ik zou alleen in zo'n oude auto niet zoveel geld meer investeren, puur om "je gelijk" te halen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1475
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door bvddobb »

Multivan Generation schreef: 04 dec 2019, 15:25 Ik zou alleen in zo'n oude auto niet zoveel geld meer investeren, puur om "je gelijk" te halen.
Zeker, want zelfs als je hem zo aanpast dat je geen 'groot voertuig' (langer dan 6m en/of hoger dan 2,40m), dan ben je nog een 'recreatievoertuig' en ga je tegen de 3-dagenbeperking aanlopen, waar de evt. klagende buurtgenoot of de rancuneuze BOA dan weer op kan terugvallen...

Zo'n strijd kent uiteindelijk alleen verliezers. Zoals al eerder gezegd: het is waarschijnlijk verstandiger uit te zoeken wie nu precies welk bezwaar heeft, en of je daar in overleg wat aan kan doen. Waarschijnlijk elders parkeren...
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door J vd Pal »

Ik kwam op het Camperforum een verwijzing naar deze https://www.zwiebelfam.nl/apv-en-het-parkeerverbod/ pagina tegen. Misschien heb je er wat aan.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
rrmwessels
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 aug 2012, 22:39

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door rrmwessels »

Update uit Rotterdam,

Ik heb bericht van de bezwaarschriftencommissie ontvangen en rara de dwangsom was terecht.
Volgens hun ben ik in overtreding van de hoogte en artikel dat je met een camper 3dagen mag staan maakt daar geen uitzondering op. Conclusie is dat geen enkele camper (hoger dan 2.4m) savonds of in weekenden in de deelgemeenten Feijenoord/Charlois en IJsselmonde mogen staan! De rest van de aanwijsbesluiten heb ik Nog niet ingekeken, er is mm geen doorkomen aan.

Het feit dat er ook borden staan voor vrachtwagens en bussen met heel andere tijden en zonder weekend verbod dacht de commissie dat die er misschien stonden voor buitenlandse chauffeurs die de APV niet konden lezen! Hoezo discriminatie?

Anyway op naar de rechtbank!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door Multivan Generation »

rrmwessels schreef: 05 feb 2020, 20:51
Anyway op naar de rechtbank!
Weet je zeker dat je die kosten wilt gaan maken, voor een oude bus,
puur om je mogelijke principiële gelijk te halen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
rrmwessels
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 aug 2012, 22:39

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door rrmwessels »

Het gaat mij niet zozeer om mijn gelijk te halen, maar meer om mijn camper normaal te kunnen gebruiken. Moet je voorstellen dat je in het weekend je camper niet mag parkeren bij je huis..... Je moet dus je spullen in laden en gelijk wegwezen, idem voor het uitladen.
rrmwessels
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 aug 2012, 22:39

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door rrmwessels »

Oh ja en door de week mag je overdag wel staan, maar om 18:00 moet je weg zijn...
Lekker handig.
Herman1945
Berichten: 51
Lid geworden op: 25 mar 2018, 16:33

Re: T4 verlagen om de gemeente te slim af te zijn

Bericht door Herman1945 »

11 voor is natuurlijk makkelijk om laag te draaien met de reactiearmen in comb. met wat minder dikkere banden.
Achter, wat kortere veren van een ander automerk, ook in comb. met bandjes,en last but least, wat stoeptegels als "ballast",eigen grond en buiten gemeentegrens is natuurlijk bullshit.
Plaats reactie