Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

EINDELIJK WEER EEN T4

vragen over de T4
Plaats reactie
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

na een half jaar zoeken vandaag eindelijk weer een t4 gekocht (naast mn t5)

wat een genot !

nu nog wat details doen en dan zuinig op wezen en koesteren, want de goeie worden zeldzaam !! :T44EVER
Bijlagen
t4 4.jpg
t4 3.jpg
t4 2.jpg
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

nog fotos
Bijlagen
t4.jpg
t4 5.jpg
Herman1945
Berichten: 51
Lid geworden op: 25 mar 2018, 16:33

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Herman1945 »

Niets met VW,s te maken, dacht ooit een duiker Notebaart te hebben ontmoet op Bonaire.
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

daT IS IDD FAMILIE
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Multivan Generation »

Die T4 ken ik. Weet van wie die geweest is.
Zit de skytune uitlaat er nog onder?

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

He peter, ja is bekende bus uit de scene :T44EVER , de uitlaat zit er nog steeds onder met een dikke brul er uit :groteogen :groteogen

en wat betreft "de volksbus" mijn t5 is ook een 5 cillinder , is een 131 pk .

maar vraag me welke voorkeur ik heb ,ondanks de climat control en de vele opties op mn t5.............. er is maar 1 echte vw transporter EN DAT IS TOCH ECHT DE T4 !! STEEKT MET KOP EN SCHOUDERS TOT AAN MN KNIEEN BOVEN DE T5 UIT !!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Multivan Generation »

dennisnotebaart schreef: 08 feb 2020, 22:13 He peter, ja is bekende bus uit de scene :T44EVER
Een van de vorige eigenaren Robbert, is er 2 keer mee naar een meeting van Weetjewel, Belgian T4 club geweest. We hebben er samen ook een georganiseerd.
Dus om nu te schrijven dat het een bekende bus uit de scène is.. Ik denk het niet.

Als je wilt, dan heb ik nog bouwfoto's die ik gemaakt heb tijdens het maken van de uitlaat..
Daar had je vroeger een goede bus aan, maar hoe de technische staat nu is, moet je afwachten.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

goeiemorgen peter,

de bus die komt uit kaatsheuvel vandaan zoals je weet.en is toch voorzien van een forum sticker, dus ik ga er maar vanuit dat meerdere forumleden de bus kennen ,van daar dat ik zij een bekend busje :T44EVER

gister er dik 400 km mee gemaakt en moet zeggen na 330.000 km dat het allemaal solide aanvoelt nog, distributie en koppeling zijn vorig jaar nog gedaan,

de eigenaar Arjan heeft de bus 10 jaar gehad, en de bus komt ook uit goes vandaan (waar ik ook in de buurt woon)
volgende week , eens een beurtje geven,toch meteen de de distributie en brandstof riempje maar even mee doen ,beetje frisse olie en nog wat zaken zodat het technisch fris erbij staat.loop liever geen risico,

buitenkant op 3 plekjes na roestvrij, dus de spuiter die verdient weinig aan me dit keer :jumpklap

het meeste werk zit hem in de cabine, die wil ik fris maken ,maar ook dat valt ontzettend mee ! je kan merken dat er goed op gepast is op de bus.
moet wel zeggen dat die bus echt ONTZETTEND SNEL IS ZEG !!!! 140 PK ONGEVEER ,is getuned bij kc performance ,in oisterwijk.

maar de bedoeling is om deze bus voor mezelf te houden en er alleen voor de hobby mee te rijden, inmiddels wat meer tijd gekregen om zelf te rommelen, en inmiddels ook verhuisd naar een huis met een grote werkplaats er achter zodat ik niet telkens naar de zaak moet om wat te doen.

als jij die bouwtekeningen hebt van de uitlaat... heel graag , exllnt@zeelandnet.nl , daar mag je ze naar toe mailen aub.
voorlopig hebben we weer een hobby :sjaal
ik weet niet hoe jij in je tijd zit tegenwoordig ? anders kan ik jou kant wel eens opkomen ,we wonen niet zo ver van elkaar he :zwaai
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Snautzer »

Leuke bus, veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Multivan Generation »

Busje komt oorspronkelijk uit Hoedekenskerke, en is geweest van Robert Wondergem. Je kunt hem via Fakeboek wel vinden.

Foto's zal ik opsturen.
Bus had vroeger een goede zelfinstelbare powerbox.
En toen Robert hem had is de bus maniakaal onderhouden. De wielen komen van velgenboer op Voorne-Putten.

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Multivan Generation »

Voor iedereen heb ik een mp3 van die bus en met name het uitlaat geluid online gezet,
zodat anderen er ook van kunnen genieten :lach

Hier te vinden:
www.eldiape.com/downloadmap/uitlaatrobert.mp3

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door Snautzer »

Sappig geluidje :knipoog
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: EINDELIJK WEER EEN T4

Bericht door dennisnotebaart »

ik probeer een filmpje in mp4 te plaatsen maar dat is blijkbaar een ongeldige extensi....iemand die het wel kan ???
Plaats reactie