Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bullbar

vragen over de T4
Plaats reactie
Snip

Bullbar

Bericht door Snip »

Goedendag. Ik heb een vraagje. Ik heb als bijlage een screenshot van een firma die nieuwe bullbar levert voor 150 euro. Rond 60 mm. Maar ik kom ze tweedehands ook tegen. De prijzen van die zijn hoger dan deze nieuwe. Is deze nieuwe dan zo slecht?. Of proberen mensen het gewoon? Ik zag namelijk net er een voorbij komen bij T4 onderdelen Facebook site voor 175 euro. Ik wil met der tijd zo een beugel. Maar denk nieuw is goedkoper.??
Bijlagen
Screenshot_20200408_193959_com.android.chrome.jpg
Laatst gewijzigd door Snip op za apr 11, 2020 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 2002 2.5 TDI
T1 1960 1.6

Hanz

Re: Bullbar

Bericht door Hanz »

In dit soort zaken, bullbars, sidebars e.d. zit wel kwaliteitsverschil. Met name in de afwerking en pasvorm. Ik heb zelf sidebars van deze firma, niet slecht, maar ook niet top of the bill. Maar daar was de prijs ook naar. Ik zou ze daar alleen niet laten monteren, dat gaat een beetje 'van dik hout zaagt men planken'.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV

Snip

Bericht door Snip »

Dank je voor je reactie. Ja ik vond het er goed uitzien op de foto voor dat geld. Valt het monteren ervan goed zelf te doen?
T4 2002 2.5 TDI
T1 1960 1.6

Deskman
Contacteer:

Bericht door Deskman »

Volgens mij zijn bullbars inmiddels verboden op alle auto's behalve vrachtwagens en bestelbussen. Maar dan moet het ding wel een EU-goedkeuring hebben. (Veel voor weinig heeft vaak geen goedkeuringsstempeltje)

De reden voor het verbod zit 'm vooral in het gevaar voor voetgangers en fietsers bij een aanrijding. Ik zou er daarom al geen hoeven.
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams

Plaats reactie