Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Dynamo stuk?!

vragen over de T4
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Dynamo stuk?!

Bericht door Multivan Generation »

Sjurres schreef: di aug 04, 2020 14:38 Wordt 200 EU ex. de BTW tegenover een 175 ex voor een imitatie... Wordt een revisie dus.

Omdat de spullen toch los liggen even de remklauwen schoongemaakt met de staalborstel en met een kwast hammerrite bewerkt.IMG-20200804-WA0008.jpeg
Je dynamo zit aan de andere zijde :gekte :zwaai

@ Peter, ik vermoed dat hij een 120 of 150A nodig heeft, maar voor andere kan het natuurlijk een mooie hint zijn.. :yes
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Sjurres

Re: Dynamo stuk?!

Bericht door Sjurres »

Multivan Generation schreef: di aug 04, 2020 16:06
Sjurres schreef: di aug 04, 2020 14:38 Wordt 200 EU ex. de BTW tegenover een 175 ex voor een imitatie... Wordt een revisie dus.

Omdat de spullen toch los liggen even de remklauwen schoongemaakt met de staalborstel en met een kwast hammerrite bewerkt.IMG-20200804-WA0008.jpeg
Je dynamo zit aan de andere zijde :gekte :zwaai

@ Peter, ik vermoed dat hij een 120 of 150A nodig heeft, maar voor andere kan het natuurlijk een mooie hint zijn.. :yes
Hahaha ja klopt, maar als ik de ene kant doe, wil ik de andere kant ook gedaan hebben, dus vandaar dat ik het over de remklauwEN had :lach
Plaats reactie