Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gewilde T4

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Gewilde T4

Bericht door Ernst »

Het is niet te geloven, nog geen week gelden probeerde twee krankzinnige m'n bus te pikken en heeft m'n hond de dag van z'n leven gehad, sta ik vanmorgen in Haarlem rustig een auto op m'n aanhanger te zetten, willen er gewoon 2 kerels m'n schuifdeur open doen......Ik had ze al heen en weer zien lopen maar dacht ik blijf toch bij m'n bus......Hadden wel al twee auto's te pakken gehad bleek achteraf, de radio's en 1 tomtom zat nog in hun zak.

Moest wel even mee met de "sterke arm der wet" maar dat duurde niet lang, 1 man is nu herkenbaar aan een flink blauw oog :jumpklap en de ander heeft voorlopig geen sex :bifun , een haak van een spanband kan hard aankomen.......

Conclusie, hou je auto (T4) goed in de gaten :alarm ook al sta je erbij, ze worden steeds brutaler. Voortaan gaat m'n hond standaard mee als ik met de bus weg gaat........ :klappen
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hey Ernst,

Goed advies, altijd alles op slot, al is 't maar voor even. Ben alleen bang dat onze honden met bus en al meegejat gaan worden. Het kunnen ontzetende herriebakken zijn, maar niet al te dapper ... is overigens wel onze grootste nachtmerrie :ie :ie :huilen

'k geloof dat er bij je vorige topic al werd afgevraagd hoe je zo rustig bleef :boos maar nu heb je dat helemaal goed kunnen maken :alarm :sjaal

Heeft de :politie ook weer eens wat nuttigs kunnen doen, en er worden voorlopig dus geen criminele genen doorgegeven :toppie

Gelukkig heb je je :T44EVER nog, je wordt er zo wel steeds zuiniger op. Hopelijk geen schade?!

En mijn vrouw vraagt zich af waarom ik af en toe wat 'nerveus' doe over T4-diefstal :kus nu maar sparen voor een bearlock en een pitbul :goodidea
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Gewilde T4

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Ernst schreef:Het is niet te geloven, nog geen week gelden probeerde twee krankzinnige m'n bus te pikken en heeft m'n hond de dag van z'n leven gehad, sta ik vanmorgen in Haarlem rustig een auto op m'n aanhanger te zetten, willen er gewoon 2 kerels m'n schuifdeur open doen......Ik had ze al heen en weer zien lopen maar dacht ik blijf toch bij m'n bus......Hadden wel al twee auto's te pakken gehad bleek achteraf, de radio's en 1 tomtom zat nog in hun zak.

Moest wel even mee met de "sterke arm der wet" maar dat duurde niet lang, 1 man is nu herkenbaar aan een flink blauw oog :jumpklap en de ander heeft voorlopig geen sex :bifun , een haak van een spanband kan hard aankomen.......

Conclusie, hou je auto (T4) goed in de gaten :alarm ook al sta je erbij, ze worden steeds brutaler. Voortaan gaat m'n hond standaard mee als ik met de bus weg gaat........ :klappen
Mooi gedaan ik hou er niet van als mensen aan je spullen komen die er vanaf moeten blijven.Ik heb hier nog geen problemen.Als ik hier iemand erbij tref dan sta ik niet voor mezelf in.Moet iedereen doen.Dat help misschien en de POLITIE daar kijk ik niet naar als ik hem hier bewusteloos mep trek ik hem gewoon naar de andere kant van de straat.hahahahahahahaha :klappen
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
azzie
Berichten: 335
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:00
Locatie: RoseValley

Bericht door azzie »

offtopic :
ik laat voortaan me maatje ook maar in de auto denk ik (Rottweiler reu met schofthoogte van 68 cm :P )

Ontopic:

idd ze moeten van andermans spullen afblijven vooral van een T4 heb deze van mijn 1e half jaar als zelfstandige zuurverdiende geld gekocht
Herman744
Berichten: 685
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:23
Locatie: Oost-Brabant

Bericht door Herman744 »

Hallo Ernst,

Knap werk geleverd. Ze worden steeds brutaler.

Heb vandaag mijn bijna gestolen bus weer op kunnen halen.
Meteen maar weer een extra veiligheid ingebouwd.

Sterkte,
Herman744
The Indian*701*
Berichten: 254
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40

Re: Gewilde T4

Bericht door The Indian*701* »

Ernst schreef:Het is niet te geloven, nog geen week gelden probeerde twee krankzinnige m'n bus te pikken en heeft m'n hond de dag van z'n leven gehad, sta ik vanmorgen in Haarlem rustig een auto op m'n aanhanger te zetten, willen er gewoon 2 kerels m'n schuifdeur open doen......Ik had ze al heen en weer zien lopen maar dacht ik blijf toch bij m'n bus......Hadden wel al twee auto's te pakken gehad bleek achteraf, de radio's en 1 tomtom zat nog in hun zak.

Moest wel even mee met de "sterke arm der wet" maar dat duurde niet lang, 1 man is nu herkenbaar aan een flink blauw oog :jumpklap en de ander heeft voorlopig geen sex :bifun , een haak van een spanband kan hard aankomen.......

Conclusie, hou je auto (T4) goed in de gaten :alarm ook al sta je erbij, ze worden steeds brutaler. Voortaan gaat m'n hond standaard mee als ik met de bus weg gaat........ :klappen
Mijn staff gaat ook altijd mee!!!! :ie
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Bericht door Ernst »

Eigenlijk is het niet normaal dat we alles zo moeten beveiligen omdat anders van die .......... zijn die je spullen even lenen of slopen, te gek voor woorden.

We moeten maar goed op elkaars spullen letten en niet de andere kant opkijken als er wat gebeurt. Ik heb nu ook maar weer de rest van de dag elke keer de bus op alarm gezet.....Terwijl ik er nog geen 1,5 meter vandaan aan het werk was.....

Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik vanmorgen zo uit m'n "slof" ben geschoten en ik zal het zeker weer doen (of erger) als iemand aan m'n spullen komt.....

Herman, ik hoop dat je bus weer helemaal netjes is en dat hij ook zo blijft !!

Ga nu maar tegen m'n hond zeggen dat ik zijn bed verhoog zodat hij 's nachts de garage ziet......... :bifun
:T44EVER :driveT4
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

zo jij heb geluk gehad en die 2 schooiers minder mischien wordt de politie nu is een keer iets feller op dit soort randfiguren die niet met hun poten van ander mans spullen afkunnen blijven ik weet wel de eerste de beste die ik bij mijn bus zie die zou ik zoveel klappen geven dat hij(hun) het eerste uur niet meer opstaan worden ze in het uur weer wakker krijgen ze net zoveel klappen tot ze weer gaan liggen en daarna bel ik pas een keer de politie ik weet het je mag geen eigen rechter spelen in dit land maar tegenwoordig moet je blijkbaar dus wel binnen een paar uur lopen ze weer buiten en gaan ze weer verder met hun praktijken. ben zeer blij met mijn clifford alarm die geeft aan binnen 30sec.dat het alarm niet aanstaat.

mede bus rijders als jullie het niet vertrouwen blijf bij je bus zijn ze met meer personen en je durft het niet aan pak iets bij de hand waar je eventueel een rot mep mee kunt uitdelen en zorg voor een goede alarm installatie kost wel ff wat euro's maar het schrikt toch wel weer af
LIFE IS LIKE A DREAM
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Gewilde T4

Bericht door Beckontheroad »

En je kent het devies in zo'n geval:
"Na de Ambulance bellen we ook de Politie"

Brutalen hebben de halve wereld, gelukkig hebben wij nog de andere helft ;-)
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Rob RD
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:30
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Bericht door Rob RD »

Zo, jij hebt geluk gehad en die 2 schooiers minder. Mischien wordt de politie nu is een keer iets feller op dit soort randfiguren die niet met hun poten van ander mans spullen afkunnen blijven. Ik weet wel: de eerste de beste die ik bij mijn bus zie die zou ik zoveel klappen geven dat hij(hun) het eerste uur niet meer opstaan. Worden ze in het uur weer wakker krijgen ze net zoveel klappen tot ze weer gaan liggen en daarna bel ik pas een keer de politie. Ik weet het, je mag geen eigen rechter spelen in dit land maar tegenwoordig moet je blijkbaar dus wel. Binnen een paar uur lopen ze weer buiten en gaan ze weer verder met hun praktijken. Ben zeer blij met mijn clifford alarm, die geeft aan binnen 30sec.dat het alarm niet aanstaat.

Mede bus rijders, als jullie het niet vertrouwen: blijf bij je bus. Zijn ze met meer personen en je durft het niet aan, pak iets bij de hand waar je eventueel een rot mep mee kunt uitdelen en zorg voor een goede alarm installatie. Kost wel ff wat euro's maar het schrikt toch wel weer af.


Ben het met je eens vwb dat laatste, maar ik heb wel een beetje vrees dat ik ineens in de loop van een 9 mm kijk...
Das Auto
Plaats reactie