Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Laadruimte dakventilatie

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toller
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2007, 03:55
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Laadruimte dakventilatie

Bericht door Toller »

Kan iemand mij aan een adres helpen voor het plaatsen van mech. dakventilatie? Ik vervoer 6 honden in mijn laadruimte en als ze gezwommen hebben blijven mijn ramen nu dagen vochtig. Is zeker ook een goed idee voor in de zomer als het warmer wordt. (ik woon in Zuid Holland dus een beetje in de buurt zou wel zo prettig zijn)

Gr.
toller1
Sinds kort (jan/07) in bezit van een T4.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

waarom geen schuif/kanteldak???Velen gingen je voor :goodidea :bifun
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Re: Laadruimte dakventilatie

Bericht door Ernst »

Toller1 schreef:Kan iemand mij aan een adres helpen voor het plaatsen van mech. dakventilatie? Ik vervoer 6 honden in mijn laadruimte en als ze gezwommen hebben blijven mijn ramen nu dagen vochtig. Is zeker ook een goed idee voor in de zomer als het warmer wordt. (ik woon in Zuid Holland dus een beetje in de buurt zou wel zo prettig zijn)

Gr.
toller1
BIj mijn vorige bus heb ik dat laten inbouwen door de firma Bloksma in de Spaanse Polder, beviel erg goed. Ik had er toen geen zes maar drie honden te vervoeren en dat trok die ventilator goed.

Sterkte met je zoektocht !!
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Wij hebben in ons hefdak een fiamma turbovent dakraam met ventilator (traploos regelbaar, met thermostaat en raamhor). Ideaal vanuit camper-oogpunt, heel veelzijdig. Gaat prima met 3 honden. Die kunnen de meeste camper(ombouw)bedrijven wel leveren. Ik heb hem van FSL, gelijk met het plaatsen van het hefdak.

Gangbare dakventilatoren (die platte paddestoeltjes) worden door de meeste inbouwbedrijven wel geleverd. Korte zoekopdracht in google ("dakventilator"), kom je al gauw op quickcamp.
Een andere die veel adverteert in (honden)vakbladen is mobiel ed, die bouwen dacht ik ook aan huis in. Website is dacht ik http://www.mobieled.nl, maar die is ff in onderhoud, blijkt.

Overigens geen binding met genoemde bedrijven!

Succes met zoeken![/url]
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie