Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Lucky me

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
brecht
Berichten: 242
Lid geworden op: 31 jul 2017, 21:32

Lucky me

Bericht door brecht »

Ik schreef net in een ander topic over een losgebroken bout die al erg lang in mijn bodemplaat gelegen moet hebben en dacht terug aan een ander sterk verhaal:

- Koningsdag weekend gaan kamperen met de kleine
- fiets achterop gezet, hangslot, met sleutel er in nog aan het stuur. "dat leg ik straks wel binnen voordat ik ga rijden"
- Na een rit van 45 minuten aankomen op de camping en van een vriendin te horen krijgen: "Wist je dat er een sleutel op je fietsendrager ligt?"

Die sleutel is dus onderweg uit het slot gevallen, is daarbij precies op 1 van de dragers terecht gekomen ipv door de veel grotere ruimtes er tussendoor gevallen, en is daar ook nog eens de rest van de weg blijven liggen!

Lucky me! :yes

Zijn er nog meer sterke verhalen om me te overtroeven?
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Lucky me

Bericht door Henk-1 »

:groteogen :groteogen :toppie sterker kan ik het niet vertellen
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Rafke 108
Berichten: 690
Lid geworden op: 19 nov 2007, 12:34
Locatie: Druivenstreek - Vlaams-Brabant België

Re: Lucky me

Bericht door Rafke 108 »

Supertopic tussen de soms heel negatieve topics :ikrij

Toevallig vandaag het verhaal van twee van mijn medewerkers:

Die waren vrijdagnacht met een uur tussen hun twee onderweg naar Italië, eentje met een Sprinter, een andere met een MAN TGE. Aangezien we dit traject elke dag/nacht afleggen hebben de mensen zowat hun vaste tank/stopplaatsen. De jongen met de TGE rijdt op pantoffeltjes, en schoentjes staan altijd netjes op het instaptrapje (mini-truckers).
De tweede chauffeur neemt net voor Innsbruck een pauze en ziet een schoen liggen die hij meent te herkennen. Een belletje naar zijn collega en ja hoor :gekte ... zijn schoen blijkt uit zijn busje te zijn gevallen :lach ..
Gelukkig heeft er geen Pool of Roemeen zijn gevoeg op gedaan... Bij het ontbijt in Linate zijn de schoenen herenigd :)
T4 Caravelle & T6.1 California
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07

Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster


Afbeelding
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33763
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Lucky me

Bericht door Multivan Generation »

:toppie :jump :gekte
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie