Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Slaapbank t4 '92

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Remco-T4
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 19:05

Slaapbank t4 '92

Bericht door Remco-T4 »

Hallo allemaal,
Een vraag waar waarschijnlijk al veel vragen over gesteld zijn , maar ik kon mijn antwoord er niet tussen vinden.
Ik ben sinds niet al te lange tijd in het bezit van een t4 op camperkenteken met 4 geregistreerde zitplaatsen. Voorin 2 stoelen achterin een slaapbank. De bank is voorzien van 2 heupgordels maar heeft voor mij een iets te hoog houtje touwtje gehalte. De bank is gebouwd met behulp van 2 schanieren (wel hiervoor bedoeld maar weet de naam even niet)als het bed plat ligt en je tilt daarna de zitting even op, dan gaat daarna de rugleuning mee omhoog. Ik wil de hele bank graag vervangen voor iets stevigers, een rock and roll bed. Op marktplaats wordt wel wat aangeboden maar ik vraag mij af in welke mate dit is goedgekeurd (is zonder certificaat ofzo) ziet er wel mooi uit en is met 3 punts gordels. Wie heeft hier ervaring mee of weet er iets zinnigs over te vertellen. Kan/mag ik überhaupt het geheel vervangen voor iets met 3 punts gordels? Iemand tips voor een goede leverancier?
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4773
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Slaapbank t4 '92

Bericht door Hanz »

Misschien handig om even foto's te plaatsen van de bank die je nu hebt en van de bank die je op het oog hebt. Of een link naar de Marktplaats advertentie. Op basis van de beschrijving, zonder vermelding van merk of type, valt er niet veel zinnigs over te zeggen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Remco-T4
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 19:05

Re: Slaapbank t4 '92

Bericht door Remco-T4 »

Ik heb geprobeerd om wat foto's toe te voegen, naar dat is niet mijn sterkste kant 🤣
Plaats reactie