Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
fondsbros
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:19

Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

Bericht door fondsbros »

Goedemiddag allen,

Mijn naam is Marco en ben 39 jaartjes jong. Mijn vrouw en ik zijn sinds een aantal maanden in het bezit van een prachtige T4 california compact 2.5TDI. Foto's volgen!

We hebben diverse VW T2 gehad en hebben een tijd geleden besloten om iets nieuwers te gaan. (mijn oldtimer liefde blijft en er zal dan ook weer zeker een VW oldtimertje komen, maar dat is een ander verhaal...

We hebben inmiddels al een paar mooie dagen met de T4 erop zitten en genieten volop.

Ik zal niet dagelijks op dit forum te vinden zijn maar ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen! Helaas is de reden wat minder want ook ik trof een verbrande lucht aan in mijn bussie en een verbrande condensator op de printplaat van mijn lader. :huilen

Inmiddels heb ik een email en foto's naar Henk gestuurd in de hoop dat ie iets kan betekenen, tijd is mijn grootste probleem want er staat een tripje voor de deur :driveT4

Weet iemand waar ik indien nodig condensatoren kan halen, regio Rotterdam/Spijkenisse/Hellevoetsluis. Eigenlijk moet dit weekend alles weer werken namelijk.

Groeten,
Marco
fondsbros
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:19

Re: Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

Bericht door fondsbros »

EDIT: IVM de zeer krappe tijd heb ik onderstaande maar besteld. Mijn originele laat ik zeker nog wel repareren maar ik zit gewoon te krap in de tijd om af te wachten.


Heeft iemand hier ervaring mee? Plug&play spreekt mij wel aan namelijk, mijn oude opknappen kan altijd nog natuurlijk.


Afbeelding

https://www.buscamperparts.nl/a-4877794 ... arco-polo/
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

Bericht door Hanssyncro »

Welkom. Helaas kan ik niks voor je betekenen in de zin van een zinnig antwoord geven op je hulpvraag.
Naar welke Henk heb je foto's gestuurd en om hulp gevraagd? Henk1? Hij is de eigenaar van dit forum buiten zijn werk en gezin om.

Misschien kun je hier de foto's delen die je Henk stuurde. Hopelijk kan iemand je verder helpen. Succes.

Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

Bericht door odorf »

Hanssyncro schreef: 25 jul 2018, 16:50 Naar welke Henk heb je foto's gestuurd en om hulp gevraagd? Henk1? Hij is de eigenaar van dit forum buiten zijn werk en gezin om.
@Petra
Ik denk dat het hier gaat om forumlid HenkK oftewel Henk van 't Kruis van de HR-werkplaats is een expert op het gebied van de Westfalia-electronica. (Onder andere én oude buizenradio's enzo) :toppie

--

@Marco
Qua componenten weet ik in groot rotterdam niets. Alle zaakjes die ik kende zijn ermee opgehouden. Enige die ik nog weet is op de Laan van Noi bij de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. Áls die er nog zit.

Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Nieuw hier, T4 California compact (met klein probleempje)

Bericht door Hanssyncro »

odorf schreef: 25 jul 2018, 23:51
Hanssyncro schreef: 25 jul 2018, 16:50 Naar welke Henk heb je foto's gestuurd en om hulp gevraagd? Henk1? Hij is de eigenaar van dit forum buiten zijn werk en gezin om.
@Petra
Ik denk dat het hier gaat om forumlid HenkK oftewel Henk van 't Kruis van de HR-werkplaats is een expert op het gebied van de Westfalia-electronica. (Onder andere én oude buizenradio's enzo) :toppie

--

@Marco
Qua componenten weet ik in groot rotterdam niets. Alle zaakjes die ik kende zijn ermee opgehouden. Enige die ik nog weet is op de Laan van Noi bij de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. Áls die er nog zit.

Odorf
aha, thanks. Natuurlijk heten er meer Henk dan onze Henk1. Dank je voor je oplettendheid.

Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Plaats reactie