Tijdje terug heb ik ons hier voorgesteld omdat wij op zoek waren naar een T4 Westfalia met hefdak.
Nu hebben wij er afgelopen weekend een gekocht waar we super blij mee zijn. De bus heeft een hoop mankementjes en heeft echt flink wat aandacht nodig. Ik vermoed dat de bus al 2 jaar niet veel vakanties heeft gehad en is daarom echt wel een beetje verwaarloosd, daarom willen we hem over een weekje maar gelijk even een vakantie gunnen

1. De banden en velgen zijn een beetje gaar en versleten en wil graag gelijk iets leuks kopen. Wat is voor 16 inch de gewenste maat? Ik zie dat 206/60/16 normaal is maar ik kan me voorstellen dat een beetje grotere banden zoals 215/65/16 ook erg prettig kan zijn ook gezien de toeren wat naar beneden gaan op snelweg cruise.
2. ik heb een flink stuk gereden met de bus op zondag. alleen zag ik daarna dat de huishoud accu's (ja 2 stuks) maar 11v geven en vandaag staat hij op 10.4. Dan zijn ze wel redelijk overleden geloof ik he? Waar moet ik op letten als ik een huishoud accu koop?
Dat is het wel even voor nu. Ik zal binnenkort wat meer fotos plaatsen.
Gr
Jarno