Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Obelink Trinity bustent

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3586
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Obelink Trinity bustent

Bericht door krekwakwol »

red devel schreef: 29 mar 2021, 21:21 Ik heb een Maritime bustent. We hebben hem vanmiddag voor de eerste keer aan de bus gemonteerd, maar nu vindt ik de instaprand naar de bus een beetje eng! Ik zie aankomen dat, als we de kleinkinderen meenemen, dat die over de rand struikelen en deze dus scheurt!
Hij staat ca 25 cm van de treeplank van de bus af.
Heeft iemand daar een slimme oplossing voor? Of is het een kwestie van een trapje eroverheen zetten, dat ze daar op stappen.
Als je aan beide kanten van die flap een paar haringen in de grond drukt en daar stukjes scheerlijn tussen spant, zodst de flap in het midden naar beneden gehouden wordt.
Is dat een ideetje misschien??
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Obelink Trinity bustent

Bericht door Multivan Generation »

Dan kun je het deurtje niet meer dicht ritsen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
red devel
Berichten: 217
Lid geworden op: 02 aug 2020, 13:04

Re: Obelink Trinity bustent

Bericht door red devel »

Ik,persoonlijk, denk dan dat een bankje of kratje ervoor effectiever is dan de schaar er in!
Wat betreft de glasfiberstokken, klopt helemaal . Er moet een dopje of iets dergelijks op de stok om te voorkomen dat je de tunen van het doek niet stuk stook. Is erg dunne stof.
Magneten hoef ik niet gebruiken. Ik heb een goot aan de bus gemonteerd en trek de pees er zo doorheen. Ideaal.
Plaats reactie