Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Verwarming T4 Westfalia 1993

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: Verwarming T4 Westfalia 1993

Bericht door Oskar 725 »

Gert, ideeën genoeg.
Het gaat om een 2.4 diesel met airco? werkt de airco nog? het systeem dat jij hebt is vrij uniek, er zijn er niet veel met airco.
Drie mogelijkheden: een vacuüm probleem, een elektrisch probleem of een mechanisch (Bediening kachel). Het feit dat de passagiers verwarming uitgeschakeld is maakt het er niet eenvoudiger op.
Ik kan er zo over internet niet veel meer aan toevoegen, ik wil er wel naar kijken maar dan moet je bij mij langs komen. :toppie
Groet, Oskar.
Gert Swankhuisen
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2018, 21:16

Re: Verwarming T4 Westfalia 1993

Bericht door Gert Swankhuisen »

Dag Oskar het is inderdaad een 2.4 diesel met airco welk nog steeds werkt. Ik zou graag eens een keer met je in contact komen om de (on) mogelijkheden van de T4 bekijken. Asperen is voor mij een 150km dus een goed moment plannen. Wat past jou het beste.Hoeft niet op korte termijn want mijn dochter gaat eerst met de T4 op vakantie
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: Verwarming T4 Westfalia 1993

Bericht door Oskar 725 »

Hallo Gert,
Ik kan in de weekenden en op maandag en dinsdag, droog weer is prettig want ik moet buiten werken, heb zeer beperkt mogelijkheden om (gedeeltelijk ) droog te staan.
Augustus of september is prima, laat als jij zover bent maar iets horen. :toppie
Groet, Oskar.
Plaats reactie