Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
idh
Berichten: 400
Lid geworden op: 23 dec 2015, 11:32

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door idh »

freek schreef: 03 jul 2020, 00:05 Ik vind de prijzen die gevraagd worden voor t4's, zeker campers, in Nederland heel erg fors, maar blijkbaar wordt het ook betaald.
Ter illustratie: in Noorwegen zijn auto's veel duurder dan hier. Maar mooie t4's vind je voor lagere prijzen
Willekeurig voorbeeld: een t4 multivan camper uit 2003 met 285000km in erg mooie staat voor €14000.
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173156382.
Geen idee of import uit een niet EG land interessant is. Iets om te combineren met een vakantie,?
Dit is een ''normale'' multivan met een slaaphefdak. Niet heel speciaal. Reken hier nog de uitvoerkosten, transport, invoerkosten en BTW mee.. Wordt deze in een keer een stuk duurder. ;)
T4 onderdelen opruiming! Iets nodig? Stuur even een berichtje.
Gebruikersavatar
MarkV
Berichten: 613
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:33
Locatie: Twente

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door MarkV »

Als de BTW betaald is in Noorwegen hoef je die niet meer in Nederland af te tikken ;-)
Groeten, Mark
2014 T5 California Beach Edition TSI

1986 T3 Westfalia Joker 1.6td
stephan_m65
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:23
Locatie: Zoetermeer

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door stephan_m65 »

De bus die Schnautzer linkt van Ismet is mijn bus geweest. Er was best redelijk werk aan zowel mechanisch als de carrosserie. Ik kwam via dit forum bij Ismet terecht en heb de bus ingeruild voor een 2.5 TDI uit 1998, zonder roest maar wel met een butsje of krasje wat ik niet zo belangrijk vind. Wel een verschil met rijden hoor in vergelijking met de 2.4, hoewel deze me overal gebracht had! Echt veel plezier gehad van deze bus en ik vind het super zoals hij er nu uitziet! Het interieur was echt nog zeer mooi! Ik zelf had er net nieuwe banden en 2 splinternieuwe accu's in gezet! Wil je een goede bus zou ik hem echt aanraden zoals Schnautzer zegt! Ps ik heb geen aandelen hoor bij Ismet :bifun , Wel een super aardige kerel die mij ook weer aan een fijne bus heeft geholpen!
stephan_m65
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:23
Locatie: Zoetermeer

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door stephan_m65 »

Heb trouwens nog een als nieuwe back to back stoel van dezelfde stof!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door Multivan Generation »

MarkV schreef: 04 jul 2020, 14:10 Als de BTW betaald is in Noorwegen hoef je die niet meer in Nederland af te tikken ;-)
Is dat zo?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... se-unie-eu
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
MarkV
Berichten: 613
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:33
Locatie: Twente

Re: T4 2.4 Diesel (zonder roest) of 2.5 TDI (met roest)

Bericht door MarkV »

Hmm, ik meen dat ergens gelezen te hebben laatst.... Noorwegen behoort wel tot de EER, maar wat betreft die BTW ben ik er bij nader inzien niet zeker van.
Groeten, Mark
2014 T5 California Beach Edition TSI

1986 T3 Westfalia Joker 1.6td
Plaats reactie