Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Carwash

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
edwardfotografie
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 aug 2014, 20:11

Carwash

Bericht door edwardfotografie »

Ik zag op internet een foto van een T5 california met luifel ie door de carwash ging.

Kan dat met deze combinatie?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Carwash

Bericht door Multivan Generation »

Als jij dat gezien hebt, dan kan dat dus blijkbaar.

De vraag is of het slim is..
Ik verwacht niet dat de gehele auto en met name achter de luifel niet helemaal schoon wordt.
Ook neem je dan een extra mechanische belasting op je dakrubbers voor lief.
En hoe dicht is je schuifruit? :zwaai
Veel schuifruiten lekken namelijk.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
hbx
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 jun 2016, 00:49

Re: Carwash

Bericht door hbx »

Bij de meeste wasstraten mag je geeneens erin met en luifel erop.

Heb het namelijk diverse malen geprobeerd icm met de luifelbeschermer maar werd altijd geweigerd.

https://calitop.eu/product_info.php?inf ... apter.html
Have fun and Hang Loose, Hanko

:T54LIFE California :yes
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Carwash

Bericht door Beckontheroad »

En of je uberhaupt wel door de carwash wil.
Nu begrijp ik dat niet iedereen rondom zijn huis zn bus kan wassen, maar als ik de wachttijden soms zie is t thuis niet alleen sneller gedaan, maar weet je ook wat je doet EN door er met je neus op te zitten, zie je ook eerdere lakschade.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
hbx
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 jun 2016, 00:49

Re: Carwash

Bericht door hbx »

Beckontheroad schreef: 15 apr 2018, 11:03 En of je uberhaupt wel door de carwash wil.
Nu begrijp ik dat niet iedereen rondom zijn huis zn bus kan wassen, maar als ik de wachttijden soms zie is t thuis niet alleen sneller gedaan, maar weet je ook wat je doet EN door er met je neus op te zitten, zie je ook eerdere lakschade.
JB
Je hebt helemaal gelijk maar in de winter vind ik het af en toe wel prettig om zo de Cali weer een beetje pekelvrij te krijgen :knipoog
Have fun and Hang Loose, Hanko

:T54LIFE California :yes
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Carwash

Bericht door Beckontheroad »

hbx schreef: 15 apr 2018, 16:29
Beckontheroad schreef: 15 apr 2018, 11:03 En of je uberhaupt wel door de carwash wil.
Nu begrijp ik dat niet iedereen rondom zijn huis zn bus kan wassen, maar als ik de wachttijden soms zie is t thuis niet alleen sneller gedaan, maar weet je ook wat je doet EN door er met je neus op te zitten, zie je ook eerdere lakschade.
JB
Je hebt helemaal gelijk maar in de winter vind ik het af en toe wel prettig om zo de Cali weer een beetje pekelvrij te krijgen :knipoog
In dat geval ga ik naar een spuitplaats ( om de bus af te werken.... :lach )...kun je ook de wielkasten en bodem meenemen..

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2020
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: Carwash

Bericht door Mickel Moen »

Sinds in bekeerd ben door Peter naar het betere poetswerk kom ik niet meer in een wasstraat. Daarvoor wel. Nooit problemen gehad. Zo’n ding heeft toch sensoren die de bus inclusief luifel keurig aftasten.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Carwash

Bericht door Beckontheroad »

Mickel Moen schreef: 15 apr 2018, 19:12 Sinds in bekeerd ben door Peter naar het betere poetswerk kom ik niet meer in een wasstraat. Daarvoor wel. Nooit problemen gehad. Zo’n ding heeft toch sensoren die de bus inclusief luifel keurig aftasten.
Peter, al weer Peter? :toppie
Gisteren als een "arme jongen" aan de slag geweest.;)

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie