Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hefdak doek voor Reimo hefdak

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Banditodub

Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Banditodub » vr jun 29, 2018 10:05

Ik ben nu al enige tijd op zoek naar hefdak doek voor m'n reimo dak. Dacht dat er wel voor reimo moderne kleuren verkrijgbaar waren maar man wat een sinecure blijkt dat te zijn.
Dat saaie grijs wil ik vervangen voor een meer eigentijdse kleur zoals van de nieuwe California.
Weet iemand waar ze dit maken en plaatsen of de exacte maten voor korte wielbasis.
1.9 tdi 2004 met 6 bak, GT1756v hybride turbo, toyo custom intercooler, PB6 remmen, kat delete pijp van pptuning uitlaat scorpion, vmaxx extreme, multivan bumper, gp achterbumper, gp hella achterlichten

Beckontheroad

Re: Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Beckontheroad » vr jun 29, 2018 11:31

Banditodub schreef:
vr jun 29, 2018 10:05
Ik ben nu al enige tijd op zoek naar hefdak doek voor m'n reimo dak. Dacht dat er wel voor reimo moderne kleuren verkrijgbaar waren maar man wat een sinecure blijkt dat te zijn.
Dat saaie grijs wil ik vervangen voor een meer eigentijdse kleur zoals van de nieuwe California.
Weet iemand waar ze dit maken en plaatsen of de exacte maten voor korte wielbasis.
anders bij een zeilmaker langs? en een "one off" laten maken?

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--

Lambiek

Bericht door Lambiek » vr jun 29, 2018 17:34

Jos M

Bericht door Jos M » vr jun 29, 2018 17:41

Banditodub schreef:
vr jun 29, 2018 10:05
Je zal met het bestaande doek langs een zeilen maker of een tenten bouwer langs moeten, kunnen zie die als voorbeeld gebruiken, bv Karsten tenten Zwaag http://www.karstententen.nl/maatwerk/maatwerk

Plaats reactie