Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Atrion hefdak Duitsland TÜV

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
DaisySt

Atrion hefdak Duitsland TÜV

Bericht door DaisySt »

Hi allen,

Wij hebben recent een T5 transporter aangeschaft en willen deze tot camper ombouwen en hier een hefdak op plaatsen. Wij zijn qua prijs/kwaliteit bij Atrion geland. Wij wonen in Duitsland en daarom moet dit hefdak natuurlijk door de TÜV worden goedgekeurd. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Bij Atrion geven ze helaas aan geen Duits certificaat oid te hebben dat wij dan simpelweg bij de TÜV zouden kunnen overhandigen.
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Atrion hefdak Duitsland TÜV

Bericht door Multivan Generation »

Ik zou je adviseren om of een dak in Duitsland in te laten bouwen, of een dak te zoeken met ABE of TÜV vrijgave.
Dat kan je veel ergernis besparen.
Qua prijs kun je goed bij Attrion uitkomen, de kwaliteit van die platte daken vind ik echter minder..

Ik heb laatst contact gehad met camperroof europe in Nijmegen.. Steek daar je licht eens op, wat zij voor je kunnen betekenen.

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
krekwakwol

Bericht door krekwakwol »

Zij hebben ons dak ook geleverd en gemonteerd. Idd TUV keuring er op, maar ze hebben (of hadden) leverproblemen door de coronacrisis
De daken komen van Austops in Engeland, maar worden door CRE door heel Europa geleverd.

Mooi product overigens, we zijn er zeer tevreden mee.

https://camperroofeurope.com/
T5 2.5 TDI LWB 2008
T4 2.4 D Carthago Malibu 1991 Nu verkocht!!
jan2009

Bericht door jan2009 »

Ik zou je adviseren om of een dak in Duitsland in te laten bouwen.
Dat kan je veel ergernis besparen.
+1
Als je in Duitsland woont en je te maken hebt met de duitse regelgeving lijkt het mij niet verstandig om in Nederland je busje om te laten bouwen.
Atrion mag dan prijstechnisch wat meer in het budget segment zitten maar goedkoop zou dan duurkoop kunnen worden.

Als je weet wat voor sores mensen hier ervaren met de rdw om zaken goedgekeurd te krijgen dan vermoedt ik dat de regels in duitsland nog wat strenger zijn .
Doe je zelf een plezier en ga in zee met een Duitse ombouwer die conform de duitse regelgeving werkt.
Kampeerbus T4 2,5 TDI /AJT 2002
Plaats reactie