Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

DRL pas aan als motor loopt

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
AchterKoeker
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 dec 2016, 14:22
Locatie: Achterhoek

Re: DRL pas aan als motor loopt

Bericht door AchterKoeker »

Clover schreef: 11 mei 2021, 09:27 Inderdaad zou voor mij een prima oplossing zijn.

opzoek dus naar iemand met VCDS of OBDeleven in de buurt, vroeger zat ik op het Skoda forum en daar hadden ze een database
van leden met deze voorziening hebben we dat hier ook?
Misschien zelf een keertje OBD eleven aanschaffen? Kost misschien wel wat, maar dat scheelt dan ook steeds een ritje naar andere weetjewellers / dealer is ook niet de goedkoopste :bonk


Bij deze topic is er ook wat meer info op laatste pagina (zoals kosten, ervaringen van andere Weetjewellers, etc.):
viewtopic.php?f=3&t=66657&p=482718&hili ... en#p482718

:toppie
Groeten uut de Achterhoek! :driveT5
Gebruikersavatar
Clover
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 nov 2020, 11:48

Re: DRL pas aan als motor loopt

Bericht door Clover »

Heb ik ook naar gekeken, helaas is de App voor de IPhone nog in Beta en is dus nog maar de vraag of het daar mee lukt.
ik betaal liever eenmalig een paar tientjes aan iemand die er al ervaring mee heeft
Never get so busy making a living you forget to make a life
AchterKoeker
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 dec 2016, 14:22
Locatie: Achterhoek

Re: DRL pas aan als motor loopt

Bericht door AchterKoeker »

Clover schreef: 11 mei 2021, 20:19 Heb ik ook naar gekeken, helaas is de App voor de IPhone nog in Beta en is dus nog maar de vraag of het daar mee lukt.
ik betaal liever eenmalig een paar tientjes aan iemand die er al ervaring mee heeft


Op IOS werkt hij niet verkeerd (en kan je zeker wel dingen mee doen zoals adaptations / long coding), maar goed. Dat moet u zelf weten.

Uit ervaring weet ik dat 'eenmalig' al snel verandert in 'vaak'.

Dan lijkt zo'n OBD eleven wel goedkoper.
Groeten uut de Achterhoek! :driveT5
Plaats reactie