Westfalia kondigt een nieuwe T6 (LWB) 'California' aan, de Keppler 6. Met 'gewoon' hefdak (vooraan het hoogst) en een landgerichte inrichting (niet de dwarse keuken, vast toilet achterin e.d. van de eerdere T6-variant. Kan interessant zijn! 6 volwaardige stoelen, gecombineerd met een traditionele 'California'-inrichting:
Heb de t6 kepler al bekeken. Is een camper op basis van een verlengde transporter. De california is gebaseerd op de multivan en dus ook een andere beleving in verband met betere isolatie ca rijgeluiden. Grootste pluspunt van de keper is zijn grotere lengte en er is een vaste toilet aan boord.
@ Lambiek,
helaas is het afwerkingsniveau van Westfalia de Franse frivole kant op gegaan.
Goedkopere dunnere materialen gebruikt, steken laten vallen bij de afwerking.
Beetje jammer..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb er even 5 minuten naar gekeken.
Vindt het wat benauwend overkomen , dikke kastenwand.
Een bed wat je over de stoelen heen moet klappen , iets te geforceerd allemaal..
Voor zoveel geld is er meer keus.
Bij het voorlaatste filmpje van de 2020 langewielbasis zie ik echt niets wat minder van kwaliteit zou zijn dan bij mijn 95 er busje. Plus warmwater en een royale zithoek. Laat mij maar eens een zelfbouwfilmpke zien die betere kwaliteit levert en dan ook nog laadvermogen overhoudt.