Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Oproepje groot autoblad

VW T6 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
EeVeeWee
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 jan 2021, 09:43

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door EeVeeWee »

Carlitsjen schreef: 25 mar 2021, 11:22 Oei, wat een wantrouwen naar deze journalist :ie . Veel slechte ervaringen gehad? Vervelend!

Het gaat om een artikel voor Autoweek, en het gaat welzeker over de ervaringen van de gebruiker over het interieur. Vandaar dat ik graag in contact kom met een eigenaar. Telefonisch interview, later wordt er een foto gemaakt door een fotograaf. Geen addertjes onder het gras, en nee, ik kom je bus ook niet stelen. Ben zelf erg blij met mijn T3'tje.
Mocht iemand interesse hebben, stuur me dan een privebericht, stuur ik je mijn nummer en email. Kunnen we even bellen!
Hoor graag van jullie terug. Dank! :zwaai
Autoweek Camper, daar heb ik met mijn T1 een leuke ervaring mee. :lach
IMG_20190609_223901.jpg
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Snautzer »

Carlitsjen schreef: 25 mar 2021, 11:22 Oei, wat een wantrouwen naar deze journalist :ie . Veel slechte ervaringen gehad? Vervelend!
Als journalist kan je weten dat het stelen van deze mooie en vooral dure bussen op allerlei uiterst creatieve manieren gebeurd. Niets ten na dele van jouw peroon, maar als iemand onder een alias op een open board in contact wil komen met een bezitter wordt ik toch wat wantrouwend. Maar het zal aan mijn aard liggen. Succes.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Beckontheroad »

Snautzer schreef: 25 mar 2021, 14:01
Carlitsjen schreef: 25 mar 2021, 11:22 Oei, wat een wantrouwen naar deze journalist :ie . Veel slechte ervaringen gehad? Vervelend!
Als journalist kan je weten dat het stelen van deze mooie en vooral dure bussen op allerlei uiterst creatieve manieren gebeurd. Niets ten na dele van jouw peroon, maar als iemand onder een alias op een open board in contact wil komen met een bezitter wordt ik toch wat wantrouwend. Maar het zal aan mijn aard liggen. Succes.
Sluit me aan hierbij, Phising en m.n. "social engineering" zijn de trucs om bij mensen letterlijk en figuurlijk binnen te komen
Een gezonde achterdocht is gewoon op zijn plaats. Ook in dit geval waarbij iemand op een forum binnen stapt, zonder zich uitgebreid voor te stellen, laat staan dat de DS te herleiden is.
Versta me goed, nix ten nadelen van de DS, maar ik ken m (nog) niet..

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 614
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Lutra »

Beckontheroad schreef: 25 mar 2021, 14:28 Versta me goed, nix ten nadelen van de DS, maar ik ken m (nog) niet..

JB
Hem is een haar
https://www.instagram.com/carlitsjen/?hl=nl
Laatst gewijzigd door Lutra op 25 mar 2021, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Beckontheroad »

Lutra schreef: 25 mar 2021, 17:20
Beckontheroad schreef: 25 mar 2021, 14:28 Versta me goed, nix ten nadelen van de DS, maar ik ken m (nog) niet..

JB

Hem is een haar
https://www.instagram.com/carlitsjen/?hl=nl
Ik bedoel maar...doet ie zich voor als een haar...
Je kunt ook nergens meer van op aan
(Carli No hard feelings)
:proost

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
peetjeadhdtje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 10 jul 2020, 10:33
Locatie: Swalmen

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door peetjeadhdtje »

Lutra schreef: 25 mar 2021, 17:20
Beckontheroad schreef: 25 mar 2021, 14:28 Versta me goed, nix ten nadelen van de DS, maar ik ken m (nog) niet..

JB
Hem is een haar
https://www.instagram.com/carlitsjen/?hl=nl
ik snap hem niet, waar heeft ze geschreven dat ze een hij is?
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Beckontheroad »

Carlitsjen schreef: 25 mar 2021, 11:22 Oei, wat een wantrouwen naar deze journalist :ie . Veel slechte ervaringen gehad? Vervelend!
Nee, juist geen slechte ervaringen gehad! En dat wil ik graag zo houden, juist door scherp op te letten ;)
:yes

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Angelo-anneveld »

bobv schreef: 25 mar 2021, 19:04 Iedereen die hier al wantrouwend is om een bus te laten zien; nemen jullie hem mee je graf in?
Ooit zal je hem willen verkopen, zet je een advertentie, maar kopers mogen niet langs komen? :muur :muur :muur

Beetje vergezocht allemaal. :zwaai
👌🏻
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 614
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Lutra »

peetjeadhdtje schreef: 25 mar 2021, 19:14
Lutra schreef: 25 mar 2021, 17:20
Beckontheroad schreef: 25 mar 2021, 14:28 Versta me goed, nix ten nadelen van de DS, maar ik ken m (nog) niet..

JB
Hem is een haar
https://www.instagram.com/carlitsjen/?hl=nl
ik snap hem niet, waar heeft ze geschreven dat ze een hij is?
Nergens, er werd gesproken over een “hem”
Overigens wilde ik met mijn bijdrage aangeven dat het echt om een journalist gaat en niet iemand die op een heel omslachtige wijze een T6.1 zoekt. Dat kan veel eenvoudiger door het bestand van RDC te kopen. Iemand die dat heeft kan zo kijken waar de voor hem/haar dichtstbijzijnde camper staat....
Bijlagen
7314FE22-CF19-434E-9858-273A7844B5E6.jpeg
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Beckontheroad »

Wellicht ben ik gedermisforminformeertingenomen was en er van uitgegaan ben dat de DS een man was.
Had ik dat kunnen afleiden dat dit anders was? dan mea culpa.

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Beckontheroad »

even flauw doen, is Journalist tegenwoordig vrouwelijk?

we zwaaien wel af van t topic btw... iemand was opzoek naar 6.1 camper eigenaren ;)
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Multivan Generation »

#vanlife. Ik haak af..

Voldoe trouwens ook niet aan de vraag..

Ik denk dat VW camper centrum in Amersfoort de beste tip is om daar een eigenaar te spreken te krijgen.
Veelal zullen dat 55+ers zijn, dat wat te besteden hebben. Nieuw zijn ze namelijk achterlijk aan de prijs, zo niet overprijsd.

Doe er je voordeel mee.
Interieur is nog steeds gewoon dezelfde basis die in 2003 geïntroduceerd is, met een andere folie er over en wat detail updates..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Snautzer »

Denk dat Carlijn er misschien goed aan doet Peter ( Multivan Generation ) zijn werk eens goed door te nemen. Dan een afspraak met hem te maken in zo'n camper centrum en hem lekker laten vertellen wat hij ziet vind en vond van die 6.1. Daar komt dan een prachtig stukje uit waar je wat aan zou kunnen hebben.
Beter dan een holadiee super geweldig verhaal wat normaal uit de pen komt bij autoblaadjes denk ik, maar wel door het oog van zeldzame expert. Ohh en ook nog een die zelf kunst stukjes bouwt. Niet roepend vanaf de kade bedoel ik, of verblind door het merk of de bling bling van de verkoop praatjes.
Zal wel niet de strekking van de opdracht zijn maar men kan hopen toch?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Multivan Generation »

Tsja, daar zit wat in..

Vond dit ook nog:
https://www.autobild.de/artikel/vw-cali ... utobild.de
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Carlitsjen
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2021, 13:21

Re: Oproepje groot autoblad

Bericht door Carlitsjen »

Dank allemaal voor jullie reacties, aanpassingen van de opdracht, genderraadsels en meer.
Ben nog steeds gewoon opzoek naar een eigenaar van deze camper, maar denk dat ik die hier niet ga vinden.
Topic mag gesloten worden.
Gesloten