Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan's grote klep.

vragen over de T5
Plaats reactie
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Multivan's grote klep.

Bericht door Ruud PS »

Mogelijk koop ik een T5 Multivan ter vervanging van mijn huidige T5. Helaas is de Multivan niet te leveren met deuren achter, zodat ik het met die grote klep moet doen.
Nu heb ik een behoorlijke caravan te slepen, kan die klep over de dissel nog wel open???
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

achterklep

Bericht door harry t5 191 »

Hoi Ruud,
Kort gezegt,ja je kunt best een caravan (klein of groot maakt natuurlijk niets uit) achter je auto met klep hebben.
Ook kan de klep in de meeste gevallen gewoon open.
Ikzelf moet altijd even opletten of het slingertje van het neuswiel wel naar achteren gericht staat.
Sukses met de afweging klep / deurtjes! :toppie
:T54LIFE
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
eduard
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 feb 2007, 12:53

grote klep multivan

Bericht door eduard »

Ik heb een T5 met klep en rij regelmatig met een Avento Jubilé 445TF van 2005.De caravan heeft een antislingerkoppeling van Alko en de klep gaat er precies overheen. Het blijft oppassen maar het gaat!
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Ruud,
Mijn T5 heeft ook een klep, was eigenlijk niet de bedoeling want ik had liever deurtjes gehad. Nu ik aan de klep gewend ben wil ik niet anders meer, bij regen sta ik droog onder de klep. Met de caravan (Chateau op alco chassis) er achter kan ik de klep nog prima open. Met de aanhanger van de zaak moet ik er even aan denken dat de dissel gestrekt staat anders komt de klep tegen de handrem aan.
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Plaats reactie