Hoi luitjes,
Nou heb ik het echt gehad !!
Er blijkt een heel nieuwe moter er in te moeten.
Na dat mijn waterpomp vernieuwd is na 40.000 km en een probleem met kloevloeistof lekkage hebt waarschijnlijk zou de cilinderkop de oorzaak van
zijn geweest i.v.b. met scheurtje inwendig.
Maar ! blijkt anders te zijn en ben nu aan de beurt, er moet een gehele
nieuwe nieuwe moter in.
Deze probleem is volgens de dealer de 5e keer.
Ze hebben deze auto op de markt gebracht maar niet over na gedacht ?
Ik hoop dat julie het beter treffen dan ik.
Groetjes, de Timmerman
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T-5 174pk NIEUWE MOTER
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 17:05
T-5 174pk NIEUWE MOTER
Met vriendelijke groet,
Tapan.
Tapan.
- Evert-Jan (T5 180)
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
- Locatie: Gelderland
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: [color=red]T-5 174pk NIEUWE MOTER[/color]
Hallo, ik heb bijna het zelfde gehad, maar bij mij hoefde allleen de kop vervangen te worden. Dit ook naar aanleiding van koelvloeistoflekkage. Dit was bij mij bij een kilometerstand van 60.500, heb alles onder garantie gekregen in de laatste week van mijn garantie periode. Er zaten in de kop tussen alle 5 gloeibougies en de verstuivers kleine scheurtjes. Ben blij dat dit in mijn laatste garantieweek gebeurde, was anders bijna 5000 euri achter geweest. En nog bedankt Pon!
Groeten Edwin
Groeten Edwin