Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stoelverwarming of niet?

vragen over de T5
Plaats reactie
lambert killaars
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2007, 20:17
Locatie: beesel

stoelverwarming of niet?

Bericht door lambert killaars »

ben van plan een t5 met leren bekleding aan te schaffen moet hier stoelverwarming in of is dit niet nodig wie heeft hier een antwoord op?

een nieuwe t5 rijder(binnenkort)
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

wij hebben stoelverwarming en hebben dit nog geen enkele keer gebruikt :groteogen verleden zomer juist eens in het zuiden van Frankrijk zonder dat mijn vrouw het wist had ik deze van haar ingeschakeld :love leuk zicht hoor als ze beginnen met zich te verplaatsen :gekte :gif :gif
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Met leder is het zeker aan te raden, ik heb ook leder en vooral als het onder nul is geweest 's nachts en je moet de auto in, auto starten ijsvrij maken en als je instapt is je stoel ook lekker op temperatuur. :goodidea :zodenkikerookover
Afbeelding
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

ik heb nu een t5 met stoelverwarming en leer, dit zat in het pakket.Ik had het zelf nooit genomen, echter......
DAT IS ECHT LEKKER IN DE WINTER
De verwarming is heel snel warm echt lekker voor je rug.


Fred
Multivan
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 jan 2007, 18:39
Locatie: Delfzijl

stoelverwarming

Bericht door Multivan »

Is echt lekker, mijn vrouw heeft vaak last van haar rug, en gaat dan een rondje met de bus rijden. Verder is het natuurlijk erg lekker in de winter, heb geen standverwarming, deuurt dus even voor de bus warm is. De stoel is veel sneller op temperatuur.
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Ik heb ook leer, en icm verwarming is dit zeer prettig.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
joop t5
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007, 15:49

Bericht door joop t5 »

Hoi,
Stoelverwarming raad ik iedereen aan.
Heerlijk.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

Voor ik de Multivan kon proefrijden moest ik er om lachen maar nu zit het op mijn nieuwe T5, ik vond het erg lekker aan mijn rug na een dagje zwoegen... :lach
Jan259
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jan 2007, 20:30

Bericht door Jan259 »

Hoi

Altijd doen want hier krijg je geen spijt van, en zeker met leer in de winterdag.
Alleen in de gaten houden misschien ? want echt leder is een natuur product,misschien op tijd een keer moet behandelen i.v.m. uit drogen.
Ook al van de airco,de zon enz. en het gebruik natuurlijk, thuis doen we dat toch ook,?? om het leer wat soepel te houden.
De garage luitjes ( of de audi afdeling, of andere duurdere merken, want daar rijden ze meer met leer ) die moeten dat weten.

succes, Jan
Plaats reactie