Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

welke navigatie is beter

vragen over de T5
Plaats reactie
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

welke navigatie is beter

Bericht door Joey »

hallo beste weet je wellers

over een paar weken krijg ik mijn t5 ik wil een radionavigatie aanschaffen kunnen jullie mij vertellen welke ik beter kan kopen de pioneer avic 1 hd of de rns mfd 2 of rn-sd dvd de orginele van de vw

bedankt
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Als je even geduld hebt, brengt Pioneer eind maart een nieuw model op de markt, welke zelfs goedkoper is dan de Avic 1.
Dit is een dubbel din formaat, met vast scherm.
Dit systeem kost 1499 euro, inclusief Bleu-Tooth.
Bijgaand even een filmpje
En om het helemaal compleet te maken, het schijnt dat VW in sept/okt een geheel nieuw model op de markt brengt.Het huidige systeem loopt hopeloos achter voor wat betreft snelheid en techniek.
Hoe dan ook, ik zou persoonlijk voor Pioneer gaan.


http://www.caraudiovideo.com/photos/thu ... p?album=76

http://www.tunerzine.com/newsitem.asp?id=50
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
kinkonk
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 jan 2007, 22:44
Locatie: Lelystad

Hoeveel wil je uitgeven?

Bericht door kinkonk »

Hoi,

Het is natuurlijk wel van belang hoeveel je wil uitgeven en welke functies je systeem moet hebben?

Ik heb me uitgebreid georienteerd en wilde in eerste instantie graag een VW systeem. Moet je er vervolgens nog achter zien te komen welke versie je nodig hebt. Blijk je bij die systemen nog een losse wisselaar nodig te hebben want de CD-speler in het apparaat is alleen maar voor de navi-CD....

Ik heb de zoektocht naar dubbeldin opgegeven omdat de meeste geen afneembaar scherm/front hebben. Wordt een beetje erg diefstal gevoelig!!

Ik ben uitgekomen op de nieuwste Blaupunkt: Rome Europa Nav 56 E, gekocht via internet bij een duitse winkel, scheelt enorm!

Dit is een enkel din-systeem, heeft een TFT-scherm met daarop een kaart en een pijl voor de navigatie. Ik heb eerder een Blaupunkt Travelpilot gehad en was erg tevreden over de functies, kwaliteit en de mogelijkheid om tijdens navigeren radio/cd/mp3 te kunnen beluisteren. Zelfs tijdens een telefoongesprek ging de navigatie gewoon door.

Als carkit heb ik nu een Parrot met kleurenscherm (€ 152,= bij carkitstunter), geweldig ding!!

Alles bij elkaar ben ik nu zo'n € 720,= incl. BTW kwijt. Dat is toch ongeveer de helft van de andere opties.

Succes!!

De Silver Edition uit Lelystad.
Plaats reactie