Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stuurkolom T5 (vervolg)

vragen over de T5
Plaats reactie
Henny Kettenis
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007, 22:02

Stuurkolom T5 (vervolg)

Bericht door Henny Kettenis »

De fabriek heeft het lek boven, heb ik begrepen. De tik in de stuurstang wordt veroorzaakt door de onderste enkelvoudige kruiskoppeling. Na lange research bij VW-Duitsland wordt er sinds kort een verbeterde versie gemonteerd. Volgende week wordt mijn kruiskoppeling vervangen. Het probleem zou dan tot het verleden behoren. Ben benieuwd! Ik meld dit even om iedereen die met dit probleem te kampen heeft wakker te schudden.
Eric 175
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2007, 04:18

knak

Bericht door Eric 175 »

Laat t.z.t even weten of het ook echt verholpen is. Ik ben nu buiten garantie en wil er wel wat aan doen als het zeker weten wegblijft. Tot die tijd knak ik wel rustig verder.
Gebruikersavatar
Jaap 162
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Valthe in het wonderschone Drentshe land
Contacteer:

Bericht door Jaap 162 »

Bij mij is deze nieuwe kruiskoppeling in begin januari vervangen. Buiten de garantie is als coulance behandeld (koste niets) :toppie Tot op heden is het knakken nog niet weer waar genomen.
Groeten

Jaap
Afbeelding

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"

http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Bericht door Kobus »

Het zou bijna jammer zijn als VW het lek boven had; dat scheelt een hooooop postings.....

Eric, ik zou gerust jouw knak nog even aankaarten bij de dealer; het gaat immers om een probleem dat vanaf de allereerste T5 bestaat en nog altijd niet (bewezen) verholpen is. Coulance is het minste dat ze kunnen doen!
frisian
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jan 2007, 15:10
Locatie: Damwoude

Bericht door frisian »

Als je buiten de garantie periode valt wordt het inderdaad verholpen als je eerder hebt gereclameerd. Het gaat namelijk om een product verbetering en niet om een modificatie. Vraag me niet wat het verschil is. Mijn T5 is van nov 2004 en het probleem is verholpen. Ik heb geen last wwer gehad.
Ik hoop jullie hiermee van dienst te zijn geweest.
m.vr.gr.
Frisian
Plaats reactie