Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Music please

vragen over de T5
Plaats reactie
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Music please

Bericht door Danny »

De keuze uit verschillende modellen en merken van radio's is zo groot dat ik er geen gat meer in zie... :ie :nuts

Ik wou eerst graag een gecombineerde nemen met navigatie erbij maar die heb ik al uit mijn hoofd gezet omdat ik de navigatie ook op mijn motorfiets wil gebruiken (garmin of zoiets).

Mijn voorkeur (momenteel :bonk ) gaat uit naar een Blaupunkt Casablanca MP56 in combinatie met een kleine subwoofer erbij.
Mijn transporter is origineel voorzien van VW speakers (pre radio voorziening) en die wou ik maar eens eerst aanhoren in combinatie met deze Blaupunkt. Eventueel worden ze later vervangen door beter (??) spul.

De bus is een transporter met scheidingswand (enkele cabine) wand moet nog gekozen en geplaatst worden :lach

Iemand een beter idee of voorstel laat ma komen :sjaal

Afbeelding
henk45
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2007, 22:20
Locatie: AMMERZODEN
Contacteer:

Bericht door henk45 »

hoi heb een silver edition .teminste aanstaande maandag .hebben er vandaag een kenwood DPX701U . is een dubbel din .in gezet ook met orginele boxen van vw .moet zeggen staat perfect en zeer goed geluid .verder zitten op deze radio veel aansluit mogelijk heden en een afstands bediening waar da voor dient weet ik nie .maar ja het zit er allemaal bij zelfs een usb aan sluiting zit er op .heb wel gelijk met het in bouwen twee draden er uit laten steken voor eventueel nog voor achterin speakers aan te kunnen sluiten kijk maar op http://www.kenwood.nl
groetjes henk :klappen
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

Tx :lach Henk

Heb deze week nog maar eens een oor te luisteren gelegd bij een verdeler van radio en andere prullaria en die waren wel erg enthousiast over de nieuwe Pioneer Avic D3, dat zou een erg goeie navigatie zijn en tegelijkertijd ook goede radio/cd.
allicht kan ik 't als radio laten factureren en mettertijd een losse GPS bijkopen, of zoiets :muur die ik dan lekker privé kan gebruiken.

iemand evt. ervaring met de reutemeteut van Pioneer en dan meer bepaald dit type , dubbel din inbouw??? ikzelf wel maar dan toestellen van 25 jaar geleden he :bifun

bedankt "kerels" en meiden :happy
virode
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2007, 22:54
Locatie: Stein

dubbel din

Bericht door virode »

Hoi,

Heb in mijn Silver edition Kenwood NV-DX69GA (DDX6029 + KNA-G520) laten inbouwen. Voorspeakers en tweeters opgewaardeerd naar Multivan speakers (zie trucs T5 op de site met dank aan Appie). Achterin twee woofers en twee tweeters. Mooi geluid, alleen vanwege veel kunststof af en toe beetje ruimtelijk. Dubeel din scherm erg mooi en overzichtelijk, veel mogelijkheden, alleen diefstalbeveiliging is niet eenvoudig. Je kan er nl. geen frontje afhalen of zo. Afgezien daarvan mooi systeem.

Iemand nog ideeen voor beveiliging?
Plaats reactie