Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

lampen multivan

vragen over de T5
Plaats reactie
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

lampen multivan

Bericht door Danny »

Ello

deze week zou mijn T5 geleverd worden, direct heb ik er de Multivan koplampen laten in monteren.
Nu schijnen ze een probleempje te hebben om de originele H4 lampen te vervangen door de H7/H1 van de Multivan.
Bij een H4 gaat namelijk de gloeidraad van het gewone licht uit als je het dimlicht inschakelt. iemand een idee hoe dit is aangepakt door julie dealer??
Er zijn er hier toch verschillende die een multivan lamp hebben laten plaatsen?
Is het op te lossen met louter programmeren van de Sturing of is er met extra relais gewerkt?? evt een adres van een garage die dit reeds met sucses uitvoerde is ook oke dan bel ik ze wel even :happy

graag een spoedig antwoord opdat ik mijn dealer wat kan aanmoedigen want een T5 die daar maar staat daar word ik een beetje iebelig van... zo helemaal nieuw en maagdelijk staat ie daar te wachten op mij en ondertussen tuf ik rond met een Caddy :lach

bedankt voor de assistentie :klappen
Gebruikersavatar
erik 924
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:23
Locatie: Hoorn

Re: lampen multivan

Bericht door erik 924 »

Danny schreef:Ello

deze week zou mijn T5 geleverd worden, direct heb ik er de Multivan koplampen laten in monteren.
Nu schijnen ze een probleempje te hebben om de originele H4 lampen te vervangen door de H7/H1 van de Multivan.
Bij een H4 gaat namelijk de gloeidraad van het gewone licht uit als je het dimlicht inschakelt. iemand een idee hoe dit is aangepakt door julie dealer??
Er zijn er hier toch verschillende die een multivan lamp hebben laten plaatsen?
Is het op te lossen met louter programmeren van de Sturing of is er met extra relais gewerkt?? evt een adres van een garage die dit reeds met sucses uitvoerde is ook oke dan bel ik ze wel even :happy

graag een spoedig antwoord opdat ik mijn dealer wat kan aanmoedigen want een T5 die daar maar staat daar word ik een beetje iebelig van... zo helemaal nieuw en maagdelijk staat ie daar te wachten op mij en ondertussen tuf ik rond met een Caddy :lach

bedankt voor de assistentie :klappen
Ik heb mulivan t5 lampen en alles werkt gewoon correct. Bedoel je grootlicht ipv Dimlicht? Grootlicht inschakelen constand gaat dimlicht uit bij de korte beweging van de ruitenwisser pook branden alle 2!
Heel veel licht heb je op de weg met deze koplampen echt perfect!
Die van mijn heeft mulivan neus en is zo afgeleverd door auto bedrijf Julius in Ooster-Blokker! Misschien even bellen?
Succes
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

een telefoontje leerde me dat ze nog minder dan een transporter afwisten dan ikzelf :bonk
toch bedankt :lach
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Bericht door appie »

Hier een tip hoe je de lampen kan doorverbinden
http://www.jewuwa.de/T5/T5_Doku/EBA-BI- ... Zusatz.pdf
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

truc speciale

Bericht door vaniac »

Dit is inderdaad de truc om het dimlicht continu te laten branden.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

:jumpklap thanks daar ben ik wat mee :lach

fijne avond nog !!!
Plaats reactie