Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Originele koplampsproeiers inbouwen

vragen over de T5
CaptainCrash
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2010, 19:33
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Re: Originele koplampsproeiers inbouwen

Bericht door CaptainCrash »

Hoi,

Ik denk dat het veel gunstiger is om losse sproeiers te installeren en daarbij kan je zelf schakelen als het nodig is.

Het effect is hetzelfde, maar het kost minder als de originele.

Ik heb sinds vandaag een T5 174 pk en die ga ik ook overzetten naar Xenon met deze sproeiers. Wat inderdaad wat al is vermeld dat dit enorm veel vloeistof kost en met een doek heb je de lampen ook zo weer helder.

Ik doe ze er op omdat de A.P.K. dat nu eenmaal voor heeft geschreven. Maar er wordt niet bij verteld dat je ze ook moet gebruiken.
Ik vindt het trouwens een hele grote kolder dat die sproeiers er op moeten zitten.

Zoals gezegd, ik bouw ze wel in en dat ze werken maar alleen maar om geen gezeur te krijgen met de A.P.K.

http://www.nltuning.nl/virtuemart/xenon ... sproeiers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Ad.
Gebruikersavatar
Harry4motion
Berichten: 225
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02

Re: Originele koplampsproeiers inbouwen

Bericht door Harry4motion »

Kun je niet even je gewone lampen erin schroeven, laten keuren, en dan thuis weer je xenon's erin schroeven?
Je wordt toch gek van al die regeltjes? ze vragen er zelf om...

De ene persoon houdt zijn bus en zijn lampen wel schoon en de ander niet, moeten we daarom allemaal van die ruitensproeiervloeistof slurpende koplampsproeiers hebben? :nuts
T5 transporters
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2019, 05:57

Re: Originele koplampsproeiers inbouwen

Bericht door T5 transporters »

Hoi inderdaad koop en bumber waar pp zijn minst de gaten er al inzitten. Dan heb je bracket houder. Waar de sproeierkop komt. Die sproeier schuif je in de houder. De komt het plaatje erop die klik je er zo op. Dan Kun je de slang met een T splitter door lussen. Heb het al een paar keer aangesloten. Ook bij fiat 500 abarth. Aftermarket kosten die onderdelen wel mee. Later zal ik foto s posten stap voor stap hoe dat werkt. Hoop jullie geïnformeerd te hebben. Ik heb wel over de vw t6. 🙈
Plaats reactie