Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nu al een T5 met het front van een T5-GP???

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Syste
Berichten: 564
Lid geworden op: 28 jan 2008, 21:41
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: nu al een T5 met het front van een T5-GP???

Bericht door Syste »

Terrum = De Geert??

Als ik heel heel heel heel eerlijk ben dan moet ik tot mn spijt zeggen dat ik het oude front mooier vond staan op je bus..... (sorry sorry)
de geert schreef:die spiegels komen nog maar nu moet ik even een beetje bijsparen :ikrij

binnen enkele weken zitten die er ook wel op
Ook hier denk ik stiekem dat je de oude moet laten zitten..

Ik heb je bus al een hele tijd gevolgd op het VW-forum en stond altijd met open mond wanneer ik weer een update las maar moet hier denk ik nog een beetje aan wennen...
Verder een TOP-bus..!!!
T5 Offroad Grey 165 pk KWB 60 editie
Fotogallerij T5 nr. 318
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: nu al een T5 met het front van een T5-GP???

Bericht door de geert »

Terrum = idd de Geert :ikrij

moet eerlijk toegeven dat de oude snuit me ook nog steeds ongeloofelijk aanspreekt en ik was niet 100% zeker van de nieuwe snuit maar eens deze gemonteerd was( zeker op een lichte kleur) was ik helemaal verkocht, 't is weer eens iets anders en de wagen is der qua look zeker jonger op geworden, ben der enkel aan begonnen omdat het een uitdaging was en omdat ik lichte schade had vooraan en een gedeelte van de verbouwing zo kon dekken met het verzekeringsgeld

ik ben alvast blij met het resultaat

wat de 2.5 174pk aangaat ben ik heel tervreden maar ik ga binnenkort toch eens een ritje maken met de nieuwe 2L 180pk, mijn neef heeft zo eentje besteld met 4 X 4, en hij maar denken dat hij de eerste met een nieuwe snuit zou zijn :muur :bifun
Plaats reactie