Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

t5 gp van ABT

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

t5 gp van ABT

Bericht door raymondo »

was op zoek naar wat spoiler werk voor me nieuwe t5.... Met hoofdzaak de gril... Toen zag ik de ABT uitvoering. weet niet of het al eerder was gelinkt hier.. dus ik zet hem er effe bij.

http://www.abt-sportsline.de/produkte/p ... ssportler/

Andere ideen zijn bij mij ook welkom ik kan nog maar weinig vinden voor T5 GP.
J. Jolliffe
Berichten: 343
Lid geworden op: 04 dec 2008, 21:00

Re: t5 gp van ABT

Bericht door J. Jolliffe »

Afbeelding

Eigenlijk heeft de auto alleen velgen en verlaging nodig.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: t5 gp van ABT

Bericht door Donald4Motion »

Zeker, spoilers staan leuk op een Honda :knipoog
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: t5 gp van ABT

Bericht door Yorrie »

J. Jolliffe schreef:Afbeelding

Eigenlijk heeft de auto alleen velgen en verlaging nodig.
En de juiste kleur niet te vergeten, verder ben ik het met je eens (mits met de juiste opties besteld)!
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: t5 gp van ABT

Bericht door raymondo »

ach ja.. zocht alleen maar een grill want ik vind de originele echt niks. en de mulitvangrill ook niet.. liefst heb ik een embleemloze. maar ja. dan zit je nog met dat ding in je achterdeur.... komt wel een spoilertje opde achter deur trouwens. nog een week of 7 dan moet die klaar staan voor me.....
wachten duurt lang......
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: t5 gp van ABT

Bericht door Yorrie »

raymondo schreef:liefst heb ik een embleemloze. maar ja. dan zit je nog met dat ding in je achterdeur
Ben je er niet trots op dat je een VW rijdt dan?! Ik snap nooit waarom mensen die logo's van hun bus zouden willen, maar misschien ligt dat aan mij.
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: t5 gp van ABT

Bericht door raymondo »

zeker ben ik wel trots op me vw bussie.. maar waarom moet dat ding zo groot....? en ik vind het niet mooi alleen in zo'n deur... maar dan iets moderner ding of weet ik veel wat...net als in de sprinter.. in het midden op de stijl..... en de grill gewoon wat kleiner... niet groters als je koplampen... maar is mijn mening..... zoals vroeger in de oude t4... niet de wijsneus...
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: t5 gp van ABT

Bericht door Yorrie »

raymondo schreef:zeker ben ik wel trots op me vw bussie.. maar waarom moet dat ding zo groot....? en ik vind het niet mooi alleen in zo'n deur... maar dan iets moderner ding of weet ik veel wat...net als in de sprinter.. in het midden op de stijl..... en de grill gewoon wat kleiner... niet groters als je koplampen... maar is mijn mening..... zoals vroeger in de oude t4... niet de wijsneus...
Ja, oké. Dat ben ik wel met je eens ja. Ze worden steeds groter en zoals Mercedes dat bij de Sprinter heeft gedaan is inderdaad mooier. Maar goed, het Mercedes-logo is ook (begrijp me niet verkeerd) mooier dan het VW-logo. Ik bedoel, da's een logo die sowieso al wat sierlijker en minder lomp oogt. Zelfs als dat even groot voorop een bus staat als het VW-logo, dan staat het nog niet lomp. Wel dan?
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: t5 gp van ABT

Bericht door raymondo »

gewoon een beetje diepte in het logo maken zal al veel veranderen.... en zag trouwens dat op de crafter het logo achter ook beter zit......
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: t5 gp van ABT

Bericht door Yorrie »

raymondo schreef:gewoon een beetje diepte in het logo maken zal al veel veranderen.... en zag trouwens dat op de crafter het logo achter ook beter zit......
Jep, maar da's natuurlijk ook gewoon een Benz...
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Plaats reactie