Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

navigatie dvd

vragen over de T5
Plaats reactie
niels
Berichten: 465
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:37
Locatie: Rossum
Contacteer:

navigatie dvd

Bericht door niels »

Heb vandaag bij de dealer nagevraagd wat een nieuwe/recente navigatie dvd/cd voor ingebouwde navi 08-2007.
Elke Februari van het jaar schijnt er een vernieuwde te komen, dus de nu nieuwste stamt uit Februari 2010, weet iemand of de nieuwe rondweg bij Eindhoven daar al op staat, of zijn er misschien andere opties?
Deze is ca. 185 ex. btw

Gr. Niels
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: navigatie dvd

Bericht door Gerrit354 »

Welke navi heb je, VW MFD navigatie? Het zijn gewoon blaupunkt navigatie systemen, ik heb vorig jaar gewoon met een torrent het gedownload en gebrand met imgburn en werkt nog steeds prima.

EDIT: Ik heb gekeken en in beide moeten dezelfde cd-rom's, namelijk die van de blaupunkt travelpilot dx. Dit jaar is de 2010-2011 uitgekomen, deze staat niet op internet, maar de 2009-2010 kan je gewoon met een torrent downloaden. Daar staat denk ik de rondweg niet op, aangezien de cd-rom van begin 2009 is.
Als je liever voor origineel gaat dan staan op marktplaats wat advertenties en je altijd goedkoper dan bij de dealer bij tele atlas zelf bestellen want dan ben je voor 149 euro klaar.
niels
Berichten: 465
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:37
Locatie: Rossum
Contacteer:

Re: navigatie dvd

Bericht door niels »

Dank je Gerrit, gaan we proberen. Gr. Niels
niels
Berichten: 465
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:37
Locatie: Rossum
Contacteer:

Re: navigatie dvd

Bericht door niels »

Hallo Gerrit, ik heb op de site van Teleatlas bekeken, maar ik krijg geen cd gevonden van west-europa, en bij de T5 is het jongste bouwjaar 2005?

Gr Niels
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: navigatie dvd

Bericht door Gerrit354 »

Dat 2005 het laatste jaar is, is gewoon een fout op de site, de t5 begint ook bij 1995. Als je op 2005 klikt kan je gewoon je systeem kiezen. Navigatie cd's van heel Europa vind ik alleen op 2e hands sites en nergens op officiele sites, dus dat is erg vreemd. Ik vraag mij dus ook af of die ook echt bestaan. Die cd bij de dealer is toch ook alleen benelux+hoofwegen Europa?
Plaats reactie