Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Instrumentenpaneel T5 instellingen??

vragen over de T5
Plaats reactie
Unclassified
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2010, 12:14

Instrumentenpaneel T5 instellingen??

Bericht door Unclassified »

Goedendag,

Ik heb hier een T5 multivan staan. Met een Full Fis display en een MFD 2. Nu heb ik sinds de accu los is geweest een probleempje.
De indicatie van welke deur er open is in het display is verandert. Nu staat er bovenin altijd een symbooltje van de auto met daaronder
in het duits welke deur open is. Alleen vroeger was dit een auto die in de lengte stond en daar ging dan de deur van de auto in het display
open aan de hand van welke deur je opende.. zonder tekst erbij. (heb 2 fototjes toegevoegd zodat jullie het misschien wat beter begrijpen).
Weet iemand hoe ik dit in kan stellen? Heb de beschikking over Vag-Com. dus mogelijkheden genoeg maar ik kan
alleen niet vinden waar ik dit instel. Ook gaan de ramen niet meer dicht met de afstandsbediening. Is dit ook een instelling bij deze bus?
zit fabrieksaf alarm op.

alvast bedankt en gr Erick
Bijlagen
en zoiets wil ik terug
en zoiets wil ik terug
d%20deuren%20open.jpg (39.04 KiB) 1277 keer bekeken
Dit heb ik nu
Dit heb ik nu
Unclassified
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2010, 12:14

Re: Instrumentenpaneel T5 instellingen??

Bericht door Unclassified »

Niemand die dit weet??
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: Instrumentenpaneel T5 instellingen??

Bericht door Gerrit354 »

Raar, is overigens geen Duits maar Engels(wat het eigenlijk nog raarder maakt, ik dacht dat VW's alleen maar Duits praten).
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Instrumentenpaneel T5 instellingen??

Bericht door Jeroen T5 204 »

Gingen voorheen je ramen wel dicht met de afstandsbediening dan? Wij proberen dat allemaal voor elkaar te krijgen maar het lukt ons niet. :bifun

Misschien moet je hem weer op de duitse taal instellen! Meestal staan ze af-fabriek in de duitse taal.

Ik denk dat ze daar voor het engelse gedeelte dan niet wat voor ingeprogrameerd hebben dat de hele bus van boven af zichtbaar is.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Unclassified
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2010, 12:14

Re: Instrumentenpaneel T5 instellingen??

Bericht door Unclassified »

haha de taal is wel te verklaren, volgens mij is dit een teller van een golf 4 maar heb even wat voorbeeld fototjes van google gehaald om het duidelijker te maken. dus met de taal heeft het weinig te maken want hij geeft het inderdaad in het duits aan. toch is de taal met vagcom wel te veranderen naar engels volgens mij (maar bind me er niet op vast) maar iig de ramen gingen eerst wel dicht inderdaad met het sluiten van de deuren.. rare problemen...
Plaats reactie