Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Edje Imitatieledje

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Edje Imitatieledje

Bericht door painter »

Zoals beloofd hebben wij in Hannover ook nog even gekeken of we iets beters voor onze vriend Ed Imitaieled konden scoren, en verdomd na enkele hallen te hebben doorkruist werd onze aandacht getrokken een soort van kerstverlichting.
De prijzen van deze ledverlichting waren afgeprijsd, aangezien er weinig animo voor was, en de standhouder er na een kleine week genoeg van had.
Wij persoonlijk zagen de ledjes al branden rondom onze vriendelijk keukenbouwer dus deden een bod van 15 euro voor het hele zwikkie ledverlichting,de vriendelijke Duitse man vond dit direct een goed bod.
Nadat hij alles had ingepakt, verzocht hij ons om even onze T5 sleutels te laten zien, aangezien dit een part of the deal was.
Helaas konden we aan deze eis niet voldoen, aangezien we met een ander merk waren gekomen ( iets met een ster), dus helaas voor Ed Imitatieled ging de koop niet door.
Uiteindelijk zagen we op een andere stand wel originele ledverlicht met meedraaiende Xenon koplampen, maar het plaatsen van de foto, is vloeken in de VW kerk, helaas.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook hier geldt: Als je even op het gele balkje drukt, wordt de foto formaatvullend ( rechts naast het woord Transporter Forum even aanklikken)
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
Dave440
Berichten: 395
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:31
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: Edje Imitatieledje

Bericht door Dave440 »

:ie :ie :ie :ie :ie

Bijna 700 euri's voor die beugel met LED-jes?

:ie :ie :ie :ie :ie

Prijs even gechecked bij de bouwer van dit grappige stuk draadstaal...
Bij vlagen ben ik geniaal. Vaak is het echter windstil...
Kees's bussie
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 jan 2010, 22:16

Re: Edje Imitatieledje

Bericht door Kees's bussie »

painter schreef:Zoals beloofd hebben wij in Hannover ook nog even gekeken of we iets beters voor onze vriend Ed Imitaieled konden scoren, en verdomd na enkele hallen te hebben doorkruist werd onze aandacht getrokken een soort van kerstverlichting.
De prijzen van deze ledverlichting waren afgeprijsd, aangezien er weinig animo voor was, en de standhouder er na een kleine week genoeg van had.
Wij persoonlijk zagen de ledjes al branden rondom onze vriendelijk keukenbouwer dus deden een bod van 15 euro voor het hele zwikkie ledverlichting,de vriendelijke Duitse man vond dit direct een goed bod.
Nadat hij alles had ingepakt, verzocht hij ons om even onze T5 sleutels te laten zien, aangezien dit een part of the deal was.
Helaas konden we aan deze eis niet voldoen, aangezien we met een ander merk waren gekomen ( iets met een ster), dus helaas voor Ed Imitatieled ging de koop niet door.
Uiteindelijk zagen we op een andere stand wel originele ledverlicht met meedraaiende Xenon koplampen, maar het plaatsen van de foto, is vloeken in de VW kerk, helaas.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook hier geldt: Als je even op het gele balkje drukt, wordt de foto formaatvullend ( rechts naast het woord Transporter Forum even aanklikken)

Als iemand me dat gele balkje kan aanwijzen, klik ik er graag op. Zie ik misschien ook iets moois


grtzzz Kees
.
VW Transporter T6 DSG met Handgas.. :T6NOLESS

When nothing goes right, go left
.
Gebruikersavatar
Dave440
Berichten: 395
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:31
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: Edje Imitatieledje

Bericht door Dave440 »

net boven de foto zie je een balkje (geel) met de volgende tekst: Foto is kleiner dan het origineel. Als je daarop klikt, dan krijg je een grote foto van de foto...
Bij vlagen ben ik geniaal. Vaak is het echter windstil...
Kees's bussie
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 jan 2010, 22:16

Re: Edje Imitatieledje

Bericht door Kees's bussie »

Hoi Dave,

Als je even kijkt naar hetgeen ik geciteerd heb............
Zie je dat ik totaal geen foto's zie. Allen die tekstblokjes
Das nou net het probleem
Op andere pagina's zie ik dus inderdaad wel foto's die kleiner zijn dan t origineel.


Kees
.
VW Transporter T6 DSG met Handgas.. :T6NOLESS

When nothing goes right, go left
.
Gebruikersavatar
Dave440
Berichten: 395
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:31
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: Edje Imitatieledje

Bericht door Dave440 »

Niet gezien, excuses hiervoor. ik zie de balkjes wel, en weet zo ook niet waarom...
Bij vlagen ben ik geniaal. Vaak is het echter windstil...
Plaats reactie