Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Over parkeersensoren gesproken...

vragen over de T5
Plaats reactie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Over parkeersensoren gesproken...

Bericht door Guus NLB »

Laatst zaten bij mij de twee linkse sensoren los. Deze bleken af fabriek gewoon met een ring van een soort dubbelzijdig kleefband vast te hebben gezeten.
Ik heb ze met speciale carrosseriekit die ik toevallig toch open had vastgezet maar meteen de stand iets veranderd: ik heb ze ongeveer 1 á 2 uur met de klok mee verdraaid zodat ze ietsje meer naar buiten "kijken" .
Gelijk geen last meer met de stand van de dop van de (vaste) trekhaak !!!

Mochten de rechtse ook ooit loskomen, doe ik het zelfde maar dan tegen de klok in.

Groeten van Guus
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Over parkeersensoren gesproken...

Bericht door vaniac »

Guus NLB schreef:Laatst zaten bij mij de twee linkse sensoren los. Deze bleken af fabriek gewoon met een ring van een soort dubbelzijdig kleefband vast te hebben gezeten.
Ik heb ze met speciale carrosseriekit die ik toevallig toch open had vastgezet maar meteen de stand iets veranderd: ik heb ze ongeveer 1 á 2 uur met de klok mee verdraaid zodat ze ietsje meer naar buiten "kijken" .
Gelijk geen last meer met de stand van de dop van de (vaste) trekhaak !!!

Mochten de rechtse ook ooit loskomen, doe ik het zelfde maar dan tegen de klok in.

Groeten van Guus
Typisch dat ze bij VW niet zelf op dat idee komen..................................
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

Ik denk dat de dealer bang is om ze kapot te trekken, maar bij mij zaten ze toch al los...
Plaats reactie