Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

motor kapot

vragen over de T5
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

Re: motor kapot

Bericht door popeye »

ha..ha..lijkt wel zo ja, maar dat is niet de bedoeling.
Ik heb een paar leuke aanbiedingen voor de bus en zo'n luxe als ik heb zijn er niet veel. Te veel om op te noemen.
Maar wie weet verkoop ik hem wel particulier, immers...de BPM zit er nu niet meer op. En men kan de motor laten repareren, daar houdt ik met de prijs wel rekening mee.En ik vermeld het altijd, liegen wordt je niet beter van. Heb het ook tegen de garage gezegd waar ik hem evt. inruil, wel zo eerlijk.En men waardeert het zeker.
Laatst gewijzigd door popeye op 15 dec 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
wie goed doet , goed ontmoet!
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: motor kapot

Bericht door heemskerk »

popeye schreef:ha..ha..lijkt wel zo ja, maar dat is niet de bedoeling.
Ik heb een paar leuke aanbiedingen voor de bsu en zo'n luxe als ik heb zijn er niet veel. T eveel om op te neomen.
Maar wie weet verkoop ik hem wel particulier, immers...de BPM zit er nu niet meer op. En men kan de motor laten repareren, daar houdt ik met de prijs wel rekening mee.En ik vermeld het altijd, liegen wordt je niet beter van. Heb het ook tegen de garage gezegd waar ik hem evt. inruil, wel zo eerlijk.En men waardeert het zeker.
In jou geval zat er ook geen BPM op, althans geen naheffing voor de particulier die 'm overnam of nieuw kocht. Door te stellen dat de BPM er nu niet meer van toepassing is lijkt het alsof ie BPM vrij is doordat de 100-maanden termijn verstreken is. Wat niet zo is. Het is dus gewoon een grijskentekenauto die nog in de overgangsregeling viel. Waarschijnlijk bedoelde je dit ook?

Dit gezegd hebbende om verwarring te voorkomen.

Trouwens; respect voor je eerlijkheid! :toppie :toppie
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

Re: motor kapot

Bericht door popeye »

Je hebt gelijk.
Ben er ook niet zo in thuis.
Zal bus straks wel missen, maar als nieuw model komt sta ik ws. vooraan, maar dan wel na het 1e jaar wegens kinderziektes!
wie goed doet , goed ontmoet!
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: motor kapot

Bericht door heemskerk »

popeye schreef:Je hebt gelijk.
Ben er ook niet zo in thuis.
Zal bus straks wel missen, maar als nieuw model komt sta ik ws. vooraan, maar dan wel na het 1e jaar wegens kinderziektes!

Me too; En dan wel de T5 V6 TDI 243Pk/600Nm..... :lach KWIJL
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

Re: motor kapot

Bericht door popeye »

liekt mie ok wel wat.
wie goed doet , goed ontmoet!
Plaats reactie