Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Foto's binnenuitrusting gevraagd !

vragen over de T5
Plaats reactie
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Foto's binnenuitrusting gevraagd !

Bericht door johnny van de voorde »

Beste Weetjewellers,

Omdat tal van transporters zijn uitgerust met bedrijfswagenuitrusting , kasten - ladenblokken - schuiven - gereedschapskoffers enz.... zou ik jullie eens willen vragen om wat foto's te posten om eens te kijken naar wat een goeie oplossing zou zijn voor mijn volgende bus. (ik rij nu de transporter T5 nr 283 die je terugvind in de fotogallerij.)
Bij de volgende bus , binnen enkele maanden moet namelijk ook de binnenuitrusting worden vernieuwd.

Ik ben benieuwd wie er een mooie uitrusting heeft inzitten ?

Fijne kerstdagen,

John 283
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Foto's binnenuitrusting gevraagd !

Bericht door Inbouwer »

Uit het topic betimmering laadruimte, te vinden via de zoek opdracht kom je wat voorbeelden tegen.

ik kopieer mijn foto's van de nu total losse T5 LWB.

Wel nu, hier zijn er een paar. :driveT5

Afbeelding
Linkerzijde:
brandblusser, spuitbussen, Festool gereedschap, 3e accu voor met maken van 220 Volt via haspel en te gebruiken als starthulp.

Afbeelding
3e accu met omvormer, tevens starthulp

Afbeelding
gaten voor startkabels

Afbeelding
opbergrek voor systainers, met borging:

Afbeelding
Rechterzijde:
stalenladen kast met 12 uitrekladen, glijgoot voor systainers, achter de stelling bergplaats voor diversen spullen.

Afbeelding
uittrekkast (dicht): :goodidea

Afbeelding
uittrekkast (half open):

Afbeelding
uittrekkast (open):

Afbeelding
oprijplank voor vervoer gereedschapwagen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Foto's binnenuitrusting gevraagd !

Bericht door heemskerk »

Aan Inbouwer;

Ik citeer maar even niet, dat maakt de fysieke topic zo lang:) maar wil opmerken dat het een geweldig mooie inrichteng (en assortiment) is wat je op de foto's hebt. Ik ben nogal van het detail en heb wel wat toe te voegen (als bijvoorbeeld een dubbele bodem waar een aluminium (gelagerde) uitrijplank in opgeborgen kan worden) maar wil stellen dat het er strak uitziet!
Ook de inrichters van bijvoorbeeld de Wegenwacht hebben een mooie en doordachte inrichting. Wanneer het ook een hoge afwerkingsgraad heeft is het een genoegen om te zien wanneer de achterklep of deuren weer opengaan..... :yes

P.s Wat bouw je eigenlijk in?

Gr.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Foto's binnenuitrusting gevraagd !

Bericht door Inbouwer »

heemskerk schreef:Aan Inbouwer;

Ik citeer maar even niet, dat maakt de fysieke topic zo lang:) maar wil opmerken dat het een geweldig mooie inrichteng (en assortiment) is wat je op de foto's hebt. Ik ben nogal van het detail en heb wel wat toe te voegen (als bijvoorbeeld een dubbele bodem waar een aluminium (gelagerde) uitrijplank in opgeborgen kan worden) maar wil stellen dat het er strak uitziet!
Ook de inrichters van bijvoorbeeld de Wegenwacht hebben een mooie en doordachte inrichting. Wanneer het ook een hoge afwerkingsgraad heeft is het een genoegen om te zien wanneer de achterklep of deuren weer opengaan..... :yes

P.s Wat bouw je eigenlijk in?

Gr.
Ik ga ook zeker los, op de nieuw T5 GP die rond maart komt. Oude inrichting is over te nemen. Ik bouw voornamelijk auto-elektronica in, denk dan aan:

- Carkits
- Radio
- Speakers
- DSI (Stinger)
- Park Distance Control
etc.

Maar voort de rest ook tunning in de vorm van:
- Side Bars
- Chiptunning
- Verlagen
- Trekhaken
- Folie op de ramen
etc.

Werk omgeving is Zoetermeer, Den Haag en omstreken
:wjw
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: Foto's binnenuitrusting gevraagd !

Bericht door johnny van de voorde »

Hey Inbouwer,

Kijk, dat is nu wat ik bedoel met een mooie inrichting. Alles zelf opgemeten, op maat gemaakt, zelf bedacht,gewoon toppy !

Zijn er nog zo'n prachtexemplaren ?

John.
Plaats reactie