Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voor al onze Camper rijders

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Voor al onze Camper rijders

Bericht door heartbeat »

Er worden dit jaar weer leuke camper weekenden georganiseerd , heb je ook een camper kom dan ook eens langs .
Op deze camper weekenden is het altijd gezellig maar mensen maken kennis met elkaar doen ideen op leren veel van elkaar
er worden ervaringen gewisseld en zo kom je ook aan adressen voor je camper maar ook campings routes of andere ideeen
onder het genot van mooi weer een bakkie koffie of bij de bbq

we hebben de laatste tijd aardig wat mooi camper kunnen verwelkomen als je de foto's ziet

dus mensen kom eens langs en deel je ervaringen en kennis en geniet van een mooi weekend met mensen die de zelfde hobby hebben


:T44EVER :driveT4 :driveT5 :T54LIFE :toppie :proost :campingT4 :bbq :camping :koffie
Rob & Lize
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2023
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: Voor al onze Camper rijders

Bericht door Mickel Moen »

Heartbeat,

Lijkt me leuk. Zijn er al data en plaatsen?

Update: Zie nu dat eerste weekend al gepland is: viewtopic.php?f=9&t=30896" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het genoteerd en ik denk dat we komen.

:zwaai
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Voor al onze Camper rijders

Bericht door heartbeat »

JA sorry was vergeten die topic erbij te zetten maar ik had het inderdaad over dit camper weekend

Mac mol doet altijd zo zijn best om erweer een top weekend van te maken dat het niet alleen bij de meetings moet staan gezien onze nieuwe camper liefhebbers niet altijd gelijk naar een meeting komen dus van daar

nu op zo'n weeknd kunnen ze alle info en ideen wisselen met mensen die de zelfde hobby hebben
Rob & Lize
Plaats reactie