Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stuurhuis kapot??

vragen over de T5
Plaats reactie
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

stuurhuis kapot??

Bericht door Daan »

hellup !! als ik stuur dan hoor ik angstvallige geluiden ,er zit genoeg olie in het potje het is een apart geluid .
zeker de stuurhuis naar de klote (zei een man bij de benzinepomp)
word gek van die wagen ,weer naar de garage .8e keer in 7 maanden.
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

stuurhuis kapot??

Bericht door De Bloemenman 211 »

Hallo Daan,

Klopt er zijn heel veel problemen met het tussenstuurhuis. Deze zijn niet goed.
Het probleem valt onder de garantie. Het is echter wel zo dat er heel veel modificaties zijn van dit tussenstuurhuis. Maar nog geen definitieve oplossing.

Was 2 a 3 weken geleden weer bij de dealer geweest en er zijn wéééér modificaties op de modificaties. Dus dat zal nog wel ff duren.

Het is overigens een grote kwaal van waarschijnlijk alleen Nederland. Dit is het probleem van de vele drempels en heuveltjes(Zegt de dealer).

Ik moet zeggen dat ik dit écht geloof een geen broodje aap verhaal is. Ik heb zelf heel veel problemen met het voor terrein ivm. het leveren van mijn bestellingen. Het is niet te geloven wat een geknak en gekraak. Als ik in een wijk hier in Tilburg heb gereden is niet te geloven dat bij elke bocht en heuveltje het geluid hoor en is het net alsof het aan de onderkant lijkt af te breken.

Maar vanonder is alles in orde zegt de dealer. Gelukkig wordt er op dit moment een oplossing gezocht want het is niet normaal. Het moet verholpen worden.Dat is toch wel een goede conclussie.

De Bloemenman 211
Plaats reactie