Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hij is er, mijn T5,5 ! Nieuwe foto's pag. 4

vragen over de T5
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door rene930 »

Ik hoor steeds meer verhalen over bijgestelde leverdatums.
Mijn bus was maar een week of 2 te laat maar ik heb al verhalen gehoord dat een leverdatum ineens
met 18 weken werd uitgesteld.
Ik zou hier dus echt niet tegenkunnen en spontaan overstappen naar een ander merk.
VW leverd toch al best lang transporters en zou toch wel op een week of 2 nouwkeurig moeten kunnen zeggen
wanneer hij geleverd wordt lijkt me.
Als ik als ondernemer mijn afspraken met 18 weken opschuif dan zit ik binnen 18 weken zonder werk :muur :muur

Rare vragen bestaan niet, rare antwoorden wel.
De mobiele prullenbak zit idd in de portier bak, volgens mij is deze gewoon achteraf bij te bestellen.
Ik heb er helaas (nog) geen foto van.

Is en blijft een dikke bus zo'n edition 25 :nuts
Maak maar eens wat foto's ja !
Deze bus gaat er erg veel op lijken als hij klaar is :toppie

Dan ga ik ook maar aan de gang met isolatie in de laadruimte.
Ik denk dat ik er qua komfort al gigantisch op vooruit ga maar wat extra stilte op de snelweg kan nooit kwaad.
Het wachten is niet leuk JP, ik moet nog 1 week maar ga morgen toch maar even een bakkie doen bij de garage :jump
In mei besteld en nog steeds niet rijden :muur :muur :muur
Volgens mij is een Bugatti veyron eerder geleverd :ikrij
T5 GP Multivan Edition 25
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

rene930 schreef:Ik hoor steeds meer verhalen over bijgestelde leverdatums.
Mijn bus was maar een week of 2 te laat maar ik heb al verhalen gehoord dat een leverdatum ineens
met 18 weken werd uitgesteld.
Ik zou hier dus echt niet tegenkunnen en spontaan overstappen naar een ander merk.
VW leverd toch al best lang transporters en zou toch wel op een week of 2 nouwkeurig moeten kunnen zeggen
wanneer hij geleverd wordt lijkt me.
Als ik als ondernemer mijn afspraken met 18 weken opschuif dan zit ik binnen 18 weken zonder werk :muur :muur

Rare vragen bestaan niet, rare antwoorden wel.
De mobiele prullenbak zit idd in de portier bak, volgens mij is deze gewoon achteraf bij te bestellen.
Ik heb er helaas (nog) geen foto van.

hier heb je de foto 25.41 euro kost dit als optie in belgie
Afbeelding

Is en blijft een dikke bus zo'n edition 25 :nuts
Maak maar eens wat foto's ja !
Deze bus gaat er erg veel op lijken als hij klaar is :toppie

Dan ga ik ook maar aan de gang met isolatie in de laadruimte.
Ik denk dat ik er qua komfort al gigantisch op vooruit ga maar wat extra stilte op de snelweg kan nooit kwaad.
Het wachten is niet leuk JP, ik moet nog 1 week maar ga morgen toch maar even een bakkie doen bij de garage :jump
In mei besteld en nog steeds niet rijden :muur :muur :muur
Volgens mij is een Bugatti veyron eerder geleverd :ikrij
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
allen
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jan 2012, 11:12

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door allen »

Bedankt! Dan bestel ik die vuilnisbak wel na zodra de bus er is. Geen DSG of radio (laatste neem ik mee uit de huidige auto) gekozen, dus hopelijk geen vertraging met de levering.
mulrivan-edition
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:49

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door mulrivan-edition »

Foto's volgen als het wat beter weer is, regent hier al sinds ik hem heb :gif
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door rene930 »

Tja, we hebben weer een fijne winter :groteogen
Dan wachten we nog even af 8-)
T5 GP Multivan Edition 25
emil
Berichten: 557
Lid geworden op: 13 dec 2009, 10:29
Locatie: achterhoek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door emil »

als iemand een close up foto heeft van dat vuilnisbakje graag even plaatsen!!!!! aub
heb nu ook wel een asbakje maar zit binnen de kortste keren vol
foto's a.u.b. :adhd
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door painter »

Had ook mijn T5 besteld met Xenon / Executive pakket met RNS 315 , totdat ik hoorde dat men mij niet kon verzekeren dat ik voor 9 juni kon rijden ( ga ik op vakantie ).
Dus Xenon maar afbesteld en tevens ook de RNS 315 incl multi stuurwiel.

Komt nu een Pioneer Avic in, voor 891 ex wordt deze er in geschroefd, was een actieprijs.

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html

En mocht je een Iphone bezitten, dan is dit helemaal leuk en makkelijk:


http://www.pioneer.nl/nl/page/products/ ... hones.html


Dus uiteindelijk de bus op 5 december daadwerkelijk besteld, en ik hoorde vorige week dat mijn bus op 14 december de fabriek is uitgerold :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap
Denk dat ze een leeg slotje hadden ofzo

Inmiddels staat hij bij Alba voor de leerinbouw, aangezien die het leer er echt mooi inbouwen t.o.v. Pon in Leusden.

http://www.alba-automotive.nl/Default.aspx

Heb een rondleiding bij Alba gehad, en het zag er allemaal goed uit, en dat voor de zelfde prijs als in de VW prijslijst staat, en daarbij maakt het voor de prijs niks uit of je geperforeerd leer/ meerdere kleuren en design wil, de prijs blijft gewoon 995 ex.
Voordeel is dus ook dat het buiten de BPM bijtelling gaat, aangezien de rekening van Alba krijgt.

Ik heb het woord Edition in beide stoelen laten naaien , ( heb trouwens Marineblauw en grijs laten combineren, zoals ik in mijn vorige T5 ook had ), en dat allemaal zonder meerprijs.
Het enigste waar ik 100 euro meer voor moet betalen, is dat de zijkanten en de achterkant van de stoelen ook van echt leer worden gemaakt. Bij de standaard uitvoering zijn deze van ander materiaal gemaakt.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door JP »

painter schreef:Had ook mijn T5 besteld met Xenon / Executive pakket met RNS 315 , totdat ik hoorde dat men mij niet kon verzekeren dat ik voor 9 juni kon rijden ( ga ik op vakantie ).
Dus Xenon maar afbesteld en tevens ook de RNS 315 incl multi stuurwiel.

Komt nu een Pioneer Avic in, voor 891 ex wordt deze er in geschroefd, was een actieprijs.

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html

En mocht je een Iphone bezitten, dan is dit helemaal leuk en makkelijk:


http://www.pioneer.nl/nl/page/products/ ... hones.html


Dus uiteindelijk de bus op 5 december daadwerkelijk besteld, en ik hoorde vorige week dat mijn bus op 14 december de fabriek is uitgerold :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap
Denk dat ze een leeg slotje hadden ofzo

Inmiddels staat hij bij Alba voor de leerinbouw, aangezien die het leer er echt mooi inbouwen t.o.v. Pon in Leusden.

http://www.alba-automotive.nl/Default.aspx

Heb een rondleiding bij Alba gehad, en het zag er allemaal goed uit, en dat voor de zelfde prijs als in de VW prijslijst staat, en daarbij maakt het voor de prijs niks uit of je geperforeerd leer/ meerdere kleuren en design wil, de prijs blijft gewoon 995 ex.
Voordeel is dus ook dat het buiten de BPM bijtelling gaat, aangezien de rekening van Alba krijgt.

Ik heb het woord Edition in beide stoelen laten naaien , ( heb trouwens Marineblauw en grijs laten combineren, zoals ik in mijn vorige T5 ook had ), en dat allemaal zonder meerprijs.
Het enigste waar ik 100 euro meer voor moet betalen, is dat de zijkanten en de achterkant van de stoelen ook van echt leer worden gemaakt. Bij de standaard uitvoering zijn deze van ander materiaal gemaakt.
Ook ik had kunnen kiezen om de DSG, Xenon en RNS315 te kunnen laten vervallen maar ik wil het gewoon en dan maar langer wachten
Mijn dealer heeft mijn prijs voor mijn huidige bus al vastgesteld dus ik rij nu lekker goedkoop.

Met Alba heb ik overigens hele andere ervaringen.
Leer dat gaat scheuren en vervolgens niet willen vervangen, of de helft vervangen.
Dubbel cabine schot zichtbaar met schroeven opnieuw in elkaar schroeven, gordels half ingeklemd en gedraaid monteren (moet er niet aan denken wat er dan gebeurt bij een ongeluk, en mijn kinderen gebruiken deze gordels :ie ) etc., etc.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het probleem ook bij Pon gelegen kan hebben, zij waren opdrachtgever.
Uiteindelijk wel opgelost maar voor de poorten van de Hel vandaan moeten slepen.

Nu zal mijn leer bij Snoeks vandaan komen, ook gunstig voor mijn bijtelling.
Zal aankomende week wel even gaan buurten bij Snoeks voor eventuele extra mogelijkheden.
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door JP »

emil schreef:als iemand een close up foto heeft van dat vuilnisbakje graag even plaatsen!!!!! aub
heb nu ook wel een asbakje maar zit binnen de kortste keren vol
foto's a.u.b. :adhd
Ik ben ook wel geïnteresseerd, maar het lijkt op een beetje raar bakkie die het hele deurvak in beslag neemt maar niet erg ruim is.
Zijn de kosten ook niet, maar als het niet beter is dan gewoon het deurvak als vuilnisbak te gebruiken (doe ik nu ook) ook zonde.
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door rene930 »

Zodra de mijne binnen is maak ik een foto van het prullenbakje en zet ik het bestel nr erbij als het erop staat.

Wat een gedoe zeg met die leverdatums.
Dan is het toch maar goed dat ik er geen xenon bij genomen heb.
Dit zou de levertijd wel eens verdubbelt kunnen hebben :ie
T5 GP Multivan Edition 25
mulrivan-edition
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:49

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door mulrivan-edition »

Ik heb op mijn werkbus exact 5 maanden moeten wachten.
In mei besteld en in oktober geleverd, inclusief xenon en dsg.
de multivan 25 edition heb ik uit voorraad gekocht, 27 december gekocht en 6 januari rijden.
in duitsland is die nog gewoon te bestellen in nederland niet geloof ik.
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door rene930 »

Volgens mij is hij in Nederland nog wel te bestellen maar niet overal.
Wat ik er van gehoort heb is dat hij eigenlijk niet naar Nederland zou komen en dat de VW garage in Oirschot ervoor gezorgt heeft dat er enkele naar Nederland zijn gekomen.
Het is en blijft in ieder geval een zeldzame verschijning.
T5 GP Multivan Edition 25
mulrivan-edition
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:49

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door mulrivan-edition »

De VW garage is geen officele dealer dus lijkt me sterk dat hun daarvoor gezorgd hebben
Mijn dealer in eindhoven heeft mij verteld dat ze slechts een heel korte periode konden bestellen.
hun hebben er 6 laten komen, meeste andere dealers waren wat terughoudender en hebben er max 2 besteld. Bij van mossel in tilburg staat nog een witte en een zilvere.
Gebruikersavatar
rene930
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jun 2007, 20:05
Locatie: Hilvarenbeek

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door rene930 »

Dat is wat hij me verteld heeft in ieder geval.
Maakt verder ook niet uit hoe ze hier komen, als ze er maar komen :yes
T5 GP Multivan Edition 25
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33764
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hij is er bijna, mijn T5,5

Bericht door Multivan Generation »

wat denk je van grijze import? :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie