Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spoiler achterdeurtjes

vragen over de T5
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

Gisteren maar eens even de auto achteruit in de parkeergarage gezet .
Dat ging prima tot de bovenkant van mijn achterdeurtjes in contact kwam met een betonnen latei :alarm
Goede reden de deuk te bedekken met een spoiler. :toppie
Wie verkoopt goede spoilers die goed passend zijn?
Al een beetje op Ebay en marktplaats gekeken maar daar zijn de reacties niet erg positief.
Het betreft een T5 2.5 2009 met deurtjes dus geen klep!
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ardesch 879 »

Wat is de aangegeven hoogte in parkeergarage?, misschien is de schade te verhalen?
Groetjes Driekus Ardesch
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

De aangegeven hoogte is 2 meter.
Mogelijk is het te verhalen maar ik denk dat je een hoop gedoe krijgt om mogelijk een schadevergoeding te krijgen.
Met een spoiler valt de deuk voor het grootste gedeelte weg en daarmee ook de pijn..
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ktmkrik »

quercusgarden schreef:De aangegeven hoogte is 2 meter.
Mogelijk is het te verhalen maar ik denk dat je een hoop gedoe krijgt om mogelijk een schadevergoeding te krijgen.
Met een spoiler valt de deuk voor het grootste gedeelte weg en daarmee ook de pijn..
Ik zou wel een poging doen om de schade te verhalen, je bent toch al snel minimaal driehonderd euro kwijt voor een spoiler incl spuiten.
Kijk maar eens op Ebay.de daar staan er wel wat op.

Gr Edwin
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door Rogier663 »

Stond er niet heel toevallig bij deze parkeerplek dat er beperkte hoogte beschikbaar was???

Dat zie je wel vaker in een parkeergarage dat er bepaalde plekken zijn waarbij er minder hoogte is, aangegeven met een tekst bordje en rood/witte markering.

In dat geval zal het erg moeilijk worden een claim in te dienen! :muur
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door JP »

Gewoon laten repareren ipv er een spoiler op plakken.
Zal je zien dat het eronder gaat roesten, en ik zou weten dat de deuk eronder zit, dus mij er altijd alsnog aan ergeren.
Echt zonde van je bus!
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door matje86 »

http://link.marktplaats.nl/527502668" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door JP »

Is dit niet één voor een achterklep?
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door matje86 »

hij heeft ze ook voor deurtjes
http://link.marktplaats.nl/527502540" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

ktmkrik schreef:
quercusgarden schreef:De aangegeven hoogte is 2 meter.
Mogelijk is het te verhalen maar ik denk dat je een hoop gedoe krijgt om mogelijk een schadevergoeding te krijgen.
Met een spoiler valt de deuk voor het grootste gedeelte weg en daarmee ook de pijn..
Ik zou wel een poging doen om de schade te verhalen, je bent toch al snel minimaal driehonderd euro kwijt voor een spoiler incl spuiten.
Kijk maar eens op Ebay.de daar staan er wel wat op.

Gr Edwin
Dank je Edwin,
Ik had al op Ebay gekeken en daar aan de hand van de feedback eens een koper gemaild die wel tevreden was over de verkoper.
Ik kreeg echter als antwoord dat het product "Crap" was dus vandaar ben ik aan het zoeken naar een spoiler die voldoet bij een Weetjeweller.
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

matje86 schreef:hij heeft ze ook voor deurtjes
http://link.marktplaats.nl/527502540" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er goed uit Matje!
Nette prijs.
Heb jij ervaring met deze?
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door matje86 »

neen helaas , ik ben op zoek naar een zonneklep en dan kom ik dit regelmatig tegen
ben zelf ook op zoek naar z,n spoiler voor mijn deurtje maar dat is een stuk smaller, dus dat wordt zelf wa maken :werkaanT4
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ardesch 879 »

Als bij de ingang een maatvoering staat aangegeven van 2 meter en jouw bus blijft daar onder, en op de betreffende P plaats staat niets aangegeven dan is het toch appeltje eitje of hoe zeggen ze dat?
Het zal waarschijnlijk gekomen zijn met achteruit inparkeren?
Groetjes Driekus Ardesch
quercusgarden
Berichten: 216
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door quercusgarden »

Klopt Driekus,
Gebeurde met het achteruit rijden.
Gelukkig reed ik heel rustig anders kon ik mijn raam ook nog opvegen.
Of het een appeltje eitje zou zijn, best mogelijk, had net mijn dochter uit het ziekenhuis gehaald dus wel wat anders aan mijn hoofd dan mogelijk een hoop gezeik en negatieve energie, dus vandaar maar iets moois achterop plakken.
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Spoiler achterdeurtjes

Bericht door ardesch 879 »

Nou echt niet, een bus van 2009.
Als zij aangeven van 2 meter hoogte, dan moeten alle plekken daar aan voldoen, tenzij wat anders staat aangegeven.

2 jaar terug een deel van bejaardencentrum gesloopt in slagharen, een 2000 ton puin afgevoerd via de openbare weg.
Als de vrachtwagens vertrokken moesten ze na ca. 130m een rond haakse bocht maken, het wegdek was van klinkers en daar kwam al snel ruimte tussen en de stoeprand kwam naar boven. Dus gemeente gebeld met de mededeling je bocht gaat er uit, ze hebben een paar schrikhekken geplaatst en dat was het, vervolgens hebben wij er een paar stalen rijplaten neer gelegd, enkele weken later een dikke rekening voor herstellen straatwerk. Heb brief gestuurd dat waarschijnlijk de wegfundatie niet goed is want de auto's voldoen aan de wegenverkeerswet, kan door middel van weegbonnen aantonen dat ze niet overbeladen waren, en het was niet verboden voor vrachtauto's. en heb gevraagd waar ik de rekening van de rijplaten heen kon sturen omdat ik gezorgd heb dat er niet meer schade kwam.Nooit iets weer gehoord.

Mijn eerste gebroken veer van mijn toen nog T4 ook door de gemeente laten betalen, tussen Beerzerveld en Bergentheim zat een valse drempel (is inmiddels verlaagd)en daar op geclaimd, bleken al meer schades te hebben opgeleverd.
Groetjes Driekus Ardesch
Plaats reactie