Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hoeveel km's met een tank halen jullie?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
dyselinck
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 jan 2012, 00:13

Re: Hoeveel km's met een tank halen jullie?

Bericht door dyselinck »

Hoi,

Heb mijn laatste tank eens heel heel goed op mijn verbuik gelet!

Soms geladen met kar 2500 kg erachter! en soms ff gas moeten geven. Heb ik toch mooi 850 km gehaald!
T5 SWB 2010 GP "naomi": 186 PK - Xenon - Plastidipped - 19 inch - frontspoiler
Wishlist: - DRL - 40 mm verlaging - DPF OFF
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: Hoeveel km's met een tank halen jullie?

Bericht door WouterW »

[quote
pascal-141 schreef:Mijn korte wielbasis T5 (panelvan) , laadruimte bekleed met 8mm multiplex plaat en enkele cabine , weegt 1900kg op de weegbrug , dus waarom zou die van RobertTrebor 200kg meer wegen volgens jou ?
Omdat, Pascal, de bus van Robert geen panelvan is maar een DC. Heb je wel eens een stoel van een dc opgebeurd? Laat staan drie stuks of een bank.
dyselinck schreef:Hoi,Heb mijn laatste tank eens heel heel goed op mijn verbuik gelet!

Soms geladen met kar 2500 kg erachter! en soms ff gas moeten geven. Heb ik toch mooi 850 km gehaald!
En was het een straf om zo een tank leeg te rijden? Mooie verbetering joh! En je bus wordt nog wel zuiniger naarmate de kilometers vorderen en je de meer anticiperende rijstijl als leuk gaat ervaren. 30 % vergroting actieradius, top :klappen
Laatst gewijzigd door WouterW op 22 jun 2012, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
Gebruikersavatar
dyselinck
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 jan 2012, 00:13

Re: Hoeveel km's met een tank halen jullie?

Bericht door dyselinck »

WouterW schreef:
dyselinck schreef:Hoi,

Heb mijn laatste tank eens heel heel goed op mijn verbuik gelet!

Soms geladen met kar 2500 kg erachter! en soms ff gas moeten geven. Heb ik toch mooi 850 km gehaald!
En was het een straf om zo een tank leeg te rijden? Mooie verbetering joh! En je bus wordt nog wel zuiniger naarmate de kilometers vorderen en je de meer anticiperende rijstijl als leuk gaat ervaren. 30 % vergroting actieradius, top :klappen
Vind het veel leuker nu! Heb een ELM327 gekocht van jan op het forum en kan nu mijn verbruik netjes zien op mijn galaxy!

Ga eens kijken op hoeveel tijd ik een tuning van JD terugverdiend heb!
T5 SWB 2010 GP "naomi": 186 PK - Xenon - Plastidipped - 19 inch - frontspoiler
Wishlist: - DRL - 40 mm verlaging - DPF OFF
Plaats reactie