Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

storing

vragen over de T5
Samir-T5
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2012, 11:39

Re: storing

Bericht door Samir-T5 »

Mijn accu is kapot
4 maanden geleden was ik in Bosnië toen zijn problemen begonen met reseten van klok en kilometers teler Een auto elektricien is toen tegen me gezegd dat liegt aan acuu. Zonder auto te koppelen aan de computer zegt tegen me dat het probleem kan bij accu zijn als de spanning onder 9 amp. reset die zelf. Toen ik terugkwam, ben ik bij VW dealer geweest ze kunnen niets vinden. Ik vraag aan hen dat misschien het probleem met accu een antwoord "Accu is in goede staat," Ik ben benieuwd had die jonge toch gelijk over accu, indien allemaal waar is, dan ben ik klaar met VW-dealers met alle respect voor die jongens in garage.Of we zijn allemaal afgankelijk van computer of zijn auto monteurs vroeger beter opgelijd zijn dan nu .
In iedere geval bedankt allemal aan berichten en morgen zien we wel is dat groot problem bij me geweest allen maar ACCU
Fijne avond allemal
Deki
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 apr 2007, 20:05
Locatie: Den Haag

Re: storing

Bericht door Deki »

Hoi Samir,

Heb het zelfde met VW Dealer koop een :driveT5 van 40.000+ en nadat de garantie is verlopen dan wordt de service heel slecht.

ik vermijd ze zoveel ik kan maar voor sommige problemen moet ik wel bij de Dealer zijn en dan komen de irritaties snel naar boven BAH ...

Ik moet vrijdag voor een sensor & thermostaat vervangen bij ze ik hou me hart vast :ie

ontopic.. heb je het met een andere accu al geprobeert ? :zwaai

Groetjes,

Deki.
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: storing

Bericht door Oviivo »

Oviivo schreef:Samir,

Je laatste berichtje zet me aan het denken. Het zou een hele zwakke accu kunnen zijn. Heb je de accuspanning al eens gemeten?

wat heb ik gewonnen ? :yes (grapje)

blij voor je dat het alleen maar de accu was :toppie
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Samir-T5
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2012, 11:39

Re: storing

Bericht door Samir-T5 »

Morgen kreeg ik nieuwe accu 100amp. en dan zullen we zin hoop ik dat problem is opgelost
tot horens
Deki schreef:Hoi Samir,

Heb het zelfde met VW Dealer koop een :driveT5 van 40.000+ en nadat de garantie is verlopen dan wordt de service heel slecht.

ik vermijd ze zoveel ik kan maar voor sommige problemen moet ik wel bij de Dealer zijn en dan komen de irritaties snel naar boven BAH ...

Ik moet vrijdag voor een sensor & thermostaat vervangen bij ze ik hou me hart vast :ie

ontopic.. heb je het met een andere accu al geprobeert ? :zwaai

Groetjes,

Deki.
Plaats reactie