stapte net van werk me bussie in en starte slaat hij af ... ik probeer het weer slaat hij niet aan en op het shermpje stond immobility activated nog nooit gezien wat betekent dit ? daarna starte hij gewoon weer.
En soms knippert het sleutel waarschuwings lampje betekent dat de sleutel niet meer goed is ? kan niet zoveel vinde op google over dit probleem
stapte net van werk me bussie in en starte slaat hij af ... ik probeer het weer slaat hij niet aan en op het shermpje stond immobility activated nog nooit gezien wat betekent dit ? daarna starte hij gewoon weer.
En soms knippert het sleutel waarschuwings lampje betekent dat de sleutel niet meer goed is ? kan niet zoveel vinde op google over dit probleem
bedankt alvast voor de moeite
Groetjes,
Deki.
sleutel heeft geen contact met de auto, waarschijnlijk is je contact ring om het contact slot stuk of los
** VERKOCHT T4 2.4D 1998 123000km, Hoogdak, 15inch VW LMV, Smokey lampunits, Vast toiletruimte Porta Potti , 3 pits, 2pers bed, Victron Phoenix 1600VA , Eberspacher D2 , AGM 135ah, > NU EEN BOXER 2013 29DKM TE VEEL OPTIES OM OP TE NOEMEN