Multivan Generation schreef:kun je de voetplaat, niet in een geheel laten waterplasma snijden, ipv 5 deeltjes?
Dat zou de stabiliteit ten goede komen, lijkt me.
Die grote "voetplaat" zou dan teveel hitte vanaf de uitlaatbuizen terugdragen naar de alu cilinderkop (vermoed ik)
5 aparte stukken met daartussen ruimte / lucht heeft meer koelmogelijkheid .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Hallo Harry, ik heb het zelfde probleem gehad!! Het zijn er dus 2 problemen!! 1 dieselgeur in de kabine is een gescheurde inlaatspruitstuk kosten 900,- incl!! En dat stotteren komt door de roetfilter!!! Heb ik laten verwijderen bij jd engineering en meteen laten chippen!! Nu loopt heerlijk nog nooit zo lekker gereden!! Die roetfilter is een grote flop!! Ik hoop hier genoeg hebben te geinformeerd groeten Ronnie!!
Bedankt voor de reacties allemaal, de dieselgeur ga ik even mee aan de gang, is ook niet echt storend, alleen bij stilstaan.
En ik ga er wel even mee aan de slag met het roetfilter, aangezien dat gehik en gestotter wel storend is