Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

br-performance

vragen over de T5
Plaats reactie
BramM
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2013, 09:16

br-performance

Bericht door BramM »

Iemand ervaring met bovenstaande firma? Is gevestigd in Willebroek en een bedrijf die specifiek voor mijn type auto iets aanbiedt. 114pk BM T5 GP

Ik hoor het graag
ronald tdi
Berichten: 1611
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: br-performance

Bericht door ronald tdi »

ervaring niet, maar naar wat ik lees schijnt het een nette chipper te zijn.

Ook staat er dat er van te voren goede en uitgebreide tekst en uitleg gegeven wordt, dus als je iets wilt, gewoon langs gaan.
BramM
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2013, 09:16

Re: br-performance

Bericht door BramM »

Zou het sowieso eens doen, maar dacht hier mss al eens te luisteren... Mijn vraag naar referenties bleef onverantwoord, dus voor hetzelfde geld draait mijn motor binnen de kortste keren naar de wip en kan ik de referentie zijn hé :ie Nee, zij adviseren de dpf te laten zitten zolang ik er geen problemen mee heb, hier hoor ik overal om dat ding er uit te wippen... Op den duur weet ik het ook niet meer :muur

Nog zo iets, nu ben ik de helft van de tijd te laat om het knopje om te zetten om de spiegels in te klappen, waardoor ik het contact terug moet inschakelen... Is er een manier om het inklappen aan mijn contact te koppelen? De verwarming mag wel op de schakelaar blijven zitten... Ik start hier beter mss een nieuw topic voor want vond het zo niet direct.

Bedankt alvast voor de feedback.
Plaats reactie