nah weet niet waar ik moet beginnen ! jacob
net terug van de garage zonder bussie jammer genoeg....
2 uurtjes alles los gemaakt om erbij te kunne komen gekke werk

eindelijk motor open krijg ik gelijk slecht nieuws te horen over slijtage aan de nokkeas niet dramatisch maar toch je voelt het maar niet alles .... en ik vraag over de olie pijl die volgens mij veelste hoog is/was , ja er werd weer naar gekeken en monteur zegt waarom had je dat niet eerder gezegd ! ! hij goed kijken en ja brandstrof bij de olie :muur en op de pijl stokkie van de olie komt de olie tot het balletje van het stokje...
Dus een nieuwe tandempomp&olie + filter moet erop daar gaat me geld maarja kan niet meer terug... en verder met de verstuivers wat een gekloot om ze eruit te halen hahahaha en ja de ringen versleten en een beetje slijtage aan de verstuivers

was niet lek om te zien allemaal was bestwel geschrokken moet ik je eerlijk zeggen...
Nou de O-ringen kwamen aan de beurt net 3 verstuivers gedaan en zie ik de montuer zoeken naar de zakjes van de O-ringen er klopt iets niet en ja hoor de VW DEALER heeft mij 2 verkeerde zakjes meegegeven

ik ben zo boos ik had nog gezegd zorg ervoor dat het wel de juiste zijn tege die $%@$# achter de balie dus moet morge terug naar de dealer ...
Zit zonder bussie nu 1000+- armer niet te geloven....
80.000 km op de teller en zo veel gek#t had ik nooit verwacht van een Transporter zeker niet van VW auto ....
hoeveel zou een tandem pomp kosten bij de juwelier aka dealer Jacob weet je dat meschien
in ieder geval een drama en jacob ik leef met je mee wat je hebt meegemaakt ben er ziek van
Groetjes