Harry 341 schreef:Wat een wonder...je had ook regelmatig zeer mooie bussen!robertTREBOR schreef:Hahaaaah klopt ja, wij moesten ook een keer een auto van een nieuw chassisnummer voorzien.
Als dit je werk niet is best lastig, stond er schots en scheef in geslagen, sommige cijfers iets dubbel zelfs omdat
je meerdere keren moet slaan om goed resultaat te krijgen, maar de RDW keurde het goed toen. Wij helemaal blij
dat we door konden met die auto. Wel de goede tijden toen 1990 -2005. Wat ik nu hoor rondom me is dat er geen droog brood meer te verdienen valt in de reguliere autohandel.
Dat was niet bij een vw dubbele cabine bus, die ik opkocht kwamen bij de lease en fleetowners en gemeente's vandaan
De periode VOOR ik transporters met dubbele verkocht deed , dat was 1990 / 1993 denk waren het allemaal
goedkope Ford Opel en Volvo's met diesels voor export naar Oost Duitsland Polen en Rusland.
Gouwe tijd toen, BTW terug vorderen / Tax- Free maken bij de grens gewoon 15.000 Gulden per week verdienen.
Nu met onze open grenzen de die kut Euro mag je blij zijn als je niet failliet gaat met je bedrijf...........